Pátek 13. prosince 2024, svátek má Lucie
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Kam se poděl Adam Kajumi? Pracuje prý na velikém projektu, hudební kariéru na hřebík ještě nepověsil

Influencer a tiktoker Adam Kajumi v poslední době není na sociálních sítích tak aktivní jako dříve. Redakci Antiyoutuber.cz se svěřil, že se aktuálně soustředí hlavně na velký projekt, který by měl spatřit světlo světa už koncem listopadu. Tvorbu videí na TikToku bere spíše jako zábavu než práci. Chystá se snad nový Like House?
  7:10

Dříve tiktoker, nyní převážně podnikatel Adam Kajumi už není na sociálních sítích tak aktivní jako dříve. Společně s dalšími dnes známými tvářemi internetu se proslavil už v dobách platformy Musica.ly, ze které se později stal pro mnohé dobře známý TikTok. Za svou internetovou kariéru si pětadvacetiletý tvůrce prošel mnoha úspěchy i kontroverzemi. Z jeho profilů na sítích se nyní zdá, že svou influencerskou kariéru spíše upozadil a naplno se věnuje podnikání. Podle jeho vyjádření pro redakci Antiyoutuber.cz brzy představí velký projekt, na kterém už delší dobu pracuje.

„V poslední době připravuji takový veliký byznysový projekt, který právě cílí na online byznysy jako je právě TikTok, Instagram,“ vysvětluje nyní Kajumi. Vzhledem k tomu, že se už delší dobu soustředí primárně na tento projekt, na influencerskou kariéru tolik čas prý nemá. „Chci, aby to bylo fakt dobrý a aby to mělo fakt úroveň,“ pokračuje. O co konkrétně půjde, zatím podrobněji sdělit nechce. Lehce ale nastínil, v čem bude projekt také spočívat. „Budeme prezentovat i naše zákulisní věci, jak fungujeme. Budeme zveřejňovat nějaké naše mechanismy, budeme učit lidi, jak se to dá třeba dělat, to jak fungujeme,“ vysvětluje Kajumi, že dá zákazníkům nahlédnout za oponu jeho firmy.

Kajumi se dá označit za poněkud aktivního podnikatele. Známá je pro mnohé lidi bezpochyby jeho firma, která se zaměřuje na digitální marketing. „Točíme videa pro firmy, jednotlivce, influencery, modelky z OnlyFans. Prostě všechny tyhle lidi, kteří potřebují tyhle videa a propagaci,“ vysvětluje. V rámci toho se s Kajumim pojí zhruba rok stará kauza, kdy ho jedna modelka z OnlyFans obvinila, že si bral většinu jejích zisků. Tehdy ho dokonce označila za „pasáka“ a tato přezdívka se s ním nesla ještě nějaký čas, přičemž on sám ji bral s humorem. Ke kauze se pro redakci Antiyoutuber.cz tehdy vyjádřil, že se domnívá, že modelku k tomu, aby proti němu vystoupila, někdo navedl.

Velikou součástí Kajumiho internetové kariéry je i jeho hudba. Přeci jen mezi jeho nejpopulárnější videa na YouTube spadají právě jeho videoklipy. Doposud jeho nejpopulárnější skladba nese název „Všechno je ALRIGHT“ a na YouTube má přes dva miliony osm set tisíc zhlédnutí. Ačkoliv za ni sklidil velikou kritiku, Kajumi na ni vzpomíná hezky. „Všechno je ALRIGHT, to je zas taková ta největší prd*l. Tu já mám osobně třeba nejradši, protože to udělalo prostě nejvíc parády,“ říká nyní Kajumi.

Skladba, za kterou naopak od lidí na sítích sklidil poměrně veliký obdiv, nese název „Limity“ a i ta na YouTube získala opět více jak dva miliony zhlédnutí. „Upřímně, nezbožňuji to, ale není to vůbec špatný. Oproti předchozím písničkám je vidět extrémní progres. Kdyby takhle vypadal tvůj debutový song, tak by ses vyhnul spoustě negativních reakcí,“ komentuje Kajumiho skladbu slavný youtuber Kery. Jsou to ale téměř už dva roky od Kajumiho poslední skladby a od té doby nic nevydal. Pověsil svoji hudební kariéru na hřebík? „Neříkám, že nikdy už žádná skladba nepřijde. Nicméně to teď není moje priorita,“ říká.

Ačkoliv na sítích už tolik aktivní není, aktivita sledujících je na jeho profilu spíše lehce nadprůměrná. S více jak dvě stě čtyřiceti tisíci sledujícími podle webu hypeauditor.com dosahuje míra zapojení jeho sledujících 1.62%, zatímco průměr na Instagramu je přibližně procento a půl. Míra zapojení, v angličtině engagement rate, je měřítko toho, jak uživatelé na platformě interagují s obsahem na profilu. Tedy, jak příspěvky lajkují, komentují, či sdílí. Podle webu socialblade.com mu nový sledující na Instagramu moc nepřibývají, ale ani o veliké množství nepřichází. Za poslední měsíc mu jich odešlo přes devět set.

Ačkoliv se Kajumi ve své kariéře zaměřoval většinou spíše na tiktoková videa, i přes to se mu povedlo stát se středem několika kontroverzí. Velice kritizován byl například za to, když v jednom rozhovoru řekl, že nechodí volit, jelikož na to nemá čas. „Nebyl jsem u voleb, ale mohl jsem být u voleb. Být influencer stojí strašně moc času,“ řekl tehdy v rozhovoru u Luboše Xavera Veselého. Sám si však po pár letech zřejmě uvědomil váhu toho, co řekl a sám si ze sebe utahoval, když v roce 2022 vyzýval sledující, aby šli volit a nebyli jako Adam.

Témata: Adam Kajumi