Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Agáta Hanychová se topí v propagacích, sledující zuří. Za den sdílí i sedm reklam, od včelařů až po poradenství

Čeho je moc, toho je příliš. To si ale nejspíš, alespoň podle názoru jejích sledujících, neříká Agáta Hanychová. Její profil na Instagramu se totiž stal obrovskou reklamní plochou. Dělá reklamu včelařům a nyní už i tradingovému poradenství LakyForex. To v minulosti propagovali například influencer Marek Valášek alias Datel či MMA zápasník Attila Végh.
  16:18

Propagace a reklamy různým podnikům jsou pro většinu influencerů hlavním zdrojem příjmů. Když má člověk na sociálních sítích větší počet sledujících, stává se zajímavou reklamní plochou pro nejrůznější byznysy, někdy i ty pochybné.

Někteří influenceři jsou obezřetní a berou jen legitimní spolupráce s vybranými značkami a dávají si záležet, aby reklama dávala smysl k tomu, jaký žijí život a co na svých kanálech sdílí. Existují však celebrity, které propagují takřka vše. Mezi ně by se dala zařadit i Agáta Hanychová, která je schopná za jediný den zpropagovat až sedm různých byznysů od hrnců, přes včelaře, až po investiční poradenství.

Toho, že Hanychová dělá opravdu hodně propagací, si všimli i její sledující a nyní si stěžují na sítích. Píšou, že její instagramový profil už prakticky není o ničem jiném. „Já bych ji měla ráda, kdyby Instagram nebyl jen přehlídka slevových kódů těch nejlepších věcí na světě,“ píše jedna slečna v diskuzi na Facebooku. „Přesně, u ní jsou to samé kódíky a pak úplně vše,“ komentuje další. Za necelých čtyřiadvacet hodin byla nyní schopná zpropagovat až sedm různých věcí. Nejvíce si lidé utahují ze slevových kódů, které nabízí.

Na ně má Hanychová dokonce i speciální výběr ve svých instagramových příbězích. Propaguje všemožné věci, jako například různé produkty pro děti, maminky, koncentráty na mytí podlah, CBD produkty a podobně. Nyní zpropagovala hrnce, včelaře, oblečení, zábavní park a svou kosmetickou značku. „Ta by snad vzala spolupráci i na sloní h*vno. Jako ta už neví co,“ komentuje jedna slečna na Facebooku. Zpropagovala i známé poradenství LakyForex, což je slovenské investiční a tradingové poradenství, které své zákazníky zaškoluje a radí jim, jak správně nakupovat a prodávat na burze.

Toto poradenství bylo nejednou středem kontroverze hlavně kvůli známému youtuberovi Markovi „Datlovi“ Valáškovi. Ten je aktivně propagoval delší dobu, hlavně v době jeho působení v bojové organizaci Clash of the Stars. „Tak už i Agáta jede LakyForex. Setkání na Šikláku asi nebyl takový úspěch,“ píše k příspěvku slečna, která zveřejnila story Hanychové do jedné facebookové skupiny. Odkazuje se na zábavní park Šikland (Šiklák), který Hanychová propaguje.

Za své propagace všemožných produktů schytala už v minulosti kritiku hlavně ze strany starostlivých maminek. V jeden moment totiž propaguje oblečení, či pleny pro děti a následně přeslazené nápoje a cukrovinky. Na blížící se den dětí by si podle ní mohly děti dát známý influencerský nápoj Prime. „Když pominu sladkosti všeobecně, tak Prime? To jako vážně doporučuje matka tří dětí? Nás před tímto nápojem varovala i samotná základní škola,“ komentuje její spolupráci s obchodem se sladkostmi jedna slečna na Instagramu. „Že se nestydíte madam. Jste nechutná, pro prachy vše,“ píše další.

Dá se jen spekulovat, kolik si za takové spolupráce vydělá. Obecně ze sociálních sítí to však malé částky bezpochyby nebudou. Na společném HeroHero profilu se svou kamarádkou Ornellou Koktovou mají přes šest tisíc pět set odběratelů. Za měsíční odběr si účtují šest euro, což znamená, že by jim jen z tohoto profilu mělo měsíčně chodit téměř devět set tisíc korun.