Pondělí 22. července 2024, svátek má Magdaléna
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

ilustrační snímek | foto: instagram.com/aktinAntiyoutuber.cz

Sportovní značka Aktin chce sypat ženám kreatin do kafe. Sledující vtip nechápou

Sportovní značka Aktin na svém Instagramu chce potenciální zákazníky bavit. Teď se jim to podle sledujících však příliš nepovedlo. V jednom z videí muž sype kreatin do kávy prý proto, aby ženě narostl zadek. Podle marketingového ředitele jde o vtip.
  9:25

Komunikace na sociálních sítích je v posledních letech důležitá nejen pro influencery, ale i pro různé značky. Sdílejí své produkty, slevy nebo různé akce. Některé značky se snaží své potenciální nakupující také pobavit pomocí různých trendů nebo vtipů. Na humor vsází také česká značka Aktin, které se to však podle mnohých příliš nepodařilo.

Aktin je česká značka a zároveň internetový obchod, který se zaměřuje na sportovní výživu, oblečení a jiné příslušenství. Dlouhodobě na svém Instagramu sdílí různé tipy pro udržení zdravého životního stylu a zároveň své sledující baví vtipy. „Když jí dáváš do kafe kreatin, aby jí narostl,“ píše se v jednom z jejich videí a na konec dodávají emotikon broskve. Ten se mnohdy používá jako symbol pro lidské pozadí.

Ač jsou sledující na humor u jejich příspěvků zvyklí, video je podle nich za hranou. „No to se moc nepovedlo,“ myslí si jedna z komentujících. „Takže pro něj není partnerka dost dobrá taková, jaká je a rozhodně přidává nějaké důvěře ve vztahu?“ ptá se další. Reakce jsou z velké části negativní. Video je podle nich jednoduše za hranou.

Nedávno na video upozornil také jeden z uživatelů na Twitteru. „Jsem myslel, že sypat někomu něco potají do pití bylo cool asi tak nikdy. A používat to v reklamě nikdy nikdy,“ píše s fotkou videa Aktinu. I tam se uživatelé z velké části shodují, že se jim video přinejmenším nelíbí.

Podle marketingového ředitele Aktinu Josefa Buryana video závadné není. „Video je nutné to brát s nadsázkou a jedná se jenom o vtip,“ popsal pro redakci antiyoutuber.cz. Prý sdílí hodně vtipů a jejich sledující z velké části jejich humor chápou. Podle něj obecně v příspěvcích sdílejí osvětu ohledně zdravého životního stylu. „Vím, že tam jsou negativní komentáře, ale existuje i druhá strana, která to chápe,“ dodává.

Podle Buryana je zřejmé, že je video bráno s nadsázkou a existuje mnoho komiků, kteří také musejí neustále vtipy vysvětlovat. Nechce se k nim sice připodobňovat, ale je to prý podobné. „Pokud jde o humor, vtip či odlehčenou komunikaci, tak bych rád citoval ostravského herce Štepána Kozuba, který tenhle problém řeší v poslední době docela často a tvrdí, že humor nemá hranice. My s tím souhlasíme, ale samozřejmě respektujeme ty, kteří mají na humor více omezený pohled,“ popisuje Buryan. S tím, že jde zjevně o vtip a ti, co to nechápou, nemají smysl pro humor, souhlasí i někteří další komentující.

Zároveň dodal, že na negativní komentáře reagují stejně tak jako na všechny ostatní. V komentářích pod videem však radí, zda je pro komentující vhodná kombinace kávy a kreatinu. I to totiž bylo předmětem diskuze. Někteří si stěžovali, že může způsobit zažívací problémy.