Čtvrtek 16. května 2024, svátek má Přemysl

Film Barbie uchvátil TikTok ještě před premiérou | foto: Profimedia

Růžové těstoviny, trika, boty a zkrátka všechno. Premiéra Barbie se blíží a celý TikTok se zbláznil

Sociální sítě už několik týdnů plní videa s tematikou nového filmu Barbie. Mladí si kupují růžové oblečení v konfekčních řetězcích, nově si mohou koupit i růžový cheeseburger ve fastfoodu a někteří dokonce vytvářejí i své vlastní recepty. Z filmu o panence se stala posedlost a mladí se nemohou dočkat premiéry.
  15:19

Na 20. července jsou celosvětově naplánované premiéry hned dvou očekávaných filmů. Zatímco snímek Oppenheimer zaujal spíše náročnější publikum, mladí na sociálních sítích se zbláznili do Barbie. Internet je teď plný růžového obsahu a uživatelé ho milují.

Nejdříve byly reakce na Barbie spíše kritické především kvůli obsazení Ryana Goslinga do role Kena a Margot Robbie do role Barbie. Prý jsou oba na takovou dvojici už příliš staří. Už před měsícem se na TikToku však začala objevovat videa, ve kterých uživatelé sledovali nový trailer filmu a většina z nich byla naprosto uchvácená. Ač byli uživatelé k obsazení kritičtí, jednoduše nový růžový film musí vidět.

Popularitě filmu také prospěl už teď velmi úspěšný soundtrack. Písně k Barbie nazpívaly například Charlie XCX, Dua Lipa, ale i Nicki Minaj. Jen krátce po jejich zveřejnění se okamžitě začaly objevovat videa, ve kterých uživatelé tancují v růžovém oblečení nebo jen o novém filmu povídají. Z filmu o panence se brzy stala obsese, kterou nikdo nechce zastavit.

@barbie Summer is officially in Speed Drive with the latest @Charli XCX track from @Barbie The Album 🍦 #Barbie #BarbieTheMovie #BarbieTheAlbum ♬ Speed Drive (From Barbie The Album) - Charli XCX

Posedlost panenkou rozhodně nechtějí zastavit ani různé značky. Konfekční řetězce vyrábějí celé kolekce s tématikou nového filmu a i ulice Prahy začaly plnit nejen růžová trička s nápisem Barbie. V Primarku si můžete koupit třeba i župan, ručník nebo houbičku na makeup. Zara k celé kolekci přistoupila střídměji, sice je také z velké části růžová, nápisy však tolik patrné nejsou. Zmíněné dvě značky nejsou jediné, podobné oblečení můžete nakoupit také v Gapu a nové boty vyrábí například Aldo.

Barbie nezasáhla jen módní řetězce, film má spolupráci také s řetězcem rychlého občerstvení Burger King. Nově si zákazníci mohou koupit cheeseburger s kousky slaniny a růžovou omáčkou, která má mít údajně kouřovou příchuť. Řetězec nabízí také růžový milkshake, růžový donut a porci takzvaných brambor Kena, což jsou klasické hranolky.

@tastyuk Barbie Pasta 💖 WE ARE OBSESSED! @Ems Foodie Fix makes it with only 4 ingredients and it taste amazing #barbie #barbiepasta #barbiemovie #pinkpasta #recipe ♬ Barbie World - 🪩

Fanoušci nového filmu jeho marketing naprosto milují. Po cestě do kina se mohou najíst v rychlém občerstvení a na premiéru se od hlavy až k patě zvládnou obléct do tematického Barbie oblečení. „Je to geniální. Vůbec nechápu, jak je to napadlo, ale Barbie je prostě všude. Všichni mají novou kolekci,“ píše jeden z uživatelů na TikToku.

Protože jsou uživatelé na TikToku vynalézaví a chtějí si doma také něco vyrobit, začali například vymýšlet recepty na těstoviny s růžovou omáčkou přesně jako jedla oblíbená panenka. Receptů je mnoho, jeden z nich je však nejpopulárnější. Jak na něj? Stačí rozmixovat fetu nebo jakýkoli sýr balkánského typu s červenou řepou a okořenit podle své chuti. Někteří také vyrábějí růžové třpytivé nápoje. Ve většině případů do něčeho jednoduše nalijí růžový sirup a nasypou třpytky.

Barbie a růžové věci jsou jednoduše všude na sociálních sítích a mladí neřeší nic jiného. Někteří jsou dokonce smutní, protože nestihnout premiéru kvůli dovolené. „Nevím, jak to udělám. Už jsem si koupil outfit, moc jsem se těšil,“ píše jeden z nich a doufá, že stihne projekci v zahraničí.