Na festivalu Benátská! vystupovala celá řada umělců, z nejočekávanějších byla mimo jiné i rapperka Sharlota. Fanouškům se podepisovala ve stanu Antiyoutuber.cz a redakce ji při tom i vyzpovídala. Kdo by čekal, že populární rapperka sleduje českou influencerskou scénu, ten by se pletl.
„Nesleduju. To není věc, která by mě něčím inspirovala nebo mi dělala dobře na duši,“ přiznala v rozhovoru pro Antiyoutuber.cz s tím, že na sledování influencerské scény má prý moc krátký život. „Vím, že existuje nějaká taková komunita, mám pár kamarádek, které dělají nějaké takové věci,“ dodala. Prý ale lidi nesoudí podle práce, ale podle toho, jak se s daným člověkem cítí. Dodala i, že pokud by se lidé nevěnovali věcem na sítích, nemuseli by být tak smutní.
Celý rozhovor se Sharlotou si můžete pustit na našem TikToku. Vrací se v něm mimo jiné i k tomu, jak kdysi vystupovala v pořadu České televize Zlatá mládež.
Ji samotnou na sítích sleduje přes 318 tisíc lidí a ač ji většina zná právě kvůli její hudební kariéře, za influencerku by se dala považovat. V poslední době je kromě hudby známá i díky spolupráci s českou značkou Vuch, která vyrábí především kabelky, batohy a peněženky. Sama Sharlota má svou vlastní kolekci a je tváří značky.
Spolupráce má i s dalšími značkami, například s buzz sneakers, kterou propaguje i skrze sociální sítě.