Korejská hudba a K-Pop dominují v posledních letech hudební scéně, což se každým dalším singlem jen potvrzuje. Tři největší hvězdy K-Popu, Stray Kids, ITZY a NMIXX, se spojily a pod vedením ostříleného producenta J. Y. Parka vytvořily ultimátní hymnu K-Popu s názvem Like Magic, která se stane zlatým hřebem megakoncertu K-Wave 2. června.
„Píseň začíná tajemným a zasněným intrem, pak ale skladba přechází od progresivního a energického zpěvu až k odvážnému rapu. Stray Kids, ITZY a NMIXX předvádí své nejlepší pěvecké výkony, ať už jde o obrovský hlasový rozsah nebo chytlavý rap. V klipu se umělci vydávají na cestu, kde nalézají úlomky srdcí svých fanoušků, a ty je dovedou až ke K-Wave, která symbolizuje jejich lásku a vášeň. Obrovská plechovka K-Wave kapely nakonec dopraví na velkolepý koncert, kde předvádí to nejsilnější spojení s fanoušky,“ stojí v oficiálním představení skladby.
Ona plechovka má podobu té, kterou nyní v limitované edici vydala Coca-Cola, tedy tu s nápojem K-Wave Zero Sugar.
Kapely, které se na songu podílejí, patří k těm nejznámějším ze světa K-Pop umělců. Stary Kids poslouchá na Spotify měsíčně přes 8,4 milionu posluchačů a jejich skladby mají pravidelně stovky milionů přehrání každá. ITZY si každý měsíc přehraje přes 6,6 milionu lidí a NMIXX téměř 5 milionů lidí.
K-Pop zkrátka v poslední době roste, což v posluchačích podněcuje i zájem o korejskou kulturu obecně. „K-Pop rozhodně není jen o hudbě samotné. Jedná se o velice specifickou a jedinečnou kombinaci, kde zpěváci a zpěvačky K-Pop skupin jsou zároveň vynikajícími tanečníky. Právě kombinace tance a zpěvu odlišuje K-Pop od západních umělců. Samotná choreografie je totiž často vázaná na text, a tak je v téměř každé písni prvek, který umí zatančit každý fanoušek,“ vysvětluje lektorka korejštiny Zuzana Štěpánová.
Koncert v Soulu můžou v přímém přenosu zažít i čeští posluchači. Jak? Poslouží k tomu ta samá plechovka, která se objevuje i ve videoklipu. Stačí naskenovat QR kód na nápojích Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, které vede do aplikace, kde je možné koncert sledovat živě. Kromě toho je tam ale třeba i AI a možnost se vložením svého hlasu či obličeje stát součástí videoklipu písničky „Like Magic“.
K-Pop už ovládá i Česko. Coca-Cola podpořila i první český K-Pop National Dance Contest, kde se utkalo deset nejlepších tanečních skupin a sólistek. Zasloužené ceny v podobě nápojů Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, dalších korejských lahůdek a K-Wave merche si v kategorii skupin odnesly Seoulution a nejlepší sólistkou byla vyhlášena Simmie.