Influencerovi Cosminu Cernicovi je 29 let a na Instagamu má okolo 100 tisíc followerů. Miluje kaviár, šampaňské a lanýže. Poslední surovina je jeho nejoblíbenější. Jiná jídla prý natolik neuspokojí jeho chutě. Ani na čokoládě nešetří. Obrovské množství jeho výdělků z podnikání a sociálních sítí jde na potraviny. „Nemám rád vaření a ve skutečnosti nemám rád vůni jídla, které se vaří v mém domě... Takže zbývá jen objednat si, nebo jít ven, což dělám pětkrát až šestkrát týdně, když jsem v Londýně a každý den, když jsem v Dubaji,“ tvrdí mladý muž.
Když už má chuť na fastfoody, volí jen ty, kde je součástí jídla zlato. Po McDonaldu by nikdy nesáhl. Podle jeho slov se totiž snaží jíst zdravě. „Když už mám chuť na ‚rychlé občerstvení‘, objednám si burger Wagyu přelitý kaviárem Oscietra a lístkovým zlatem od mého oblíbeného šéfkuchaře v Chelsea, pana Z, který vždy doručuje jídlo v Mercedesu,“ popisuje třeba.
Kde na drahé jídlo bere finanční prostředky? Podniká, jeho vlastní kariéra influencera je jen vedlejší. Vlastní digitální marketingovou agenturu, která prý vydělává dost. Jakožto hvězda sociálních sítí dbá i na svůj vzhled, takže jídlo není to jediné na čem utrácí. Měsíčně mu z účtu odejde cca 5 tisíc liber za kosmetické produkty. Sám sebe označuje za posedlého různými vůněmi a produkty na pleť.
Influencer si nemyslí, že částka, kterou měsíčně za utratí je nějak veliká. Je toho názoru, že každý by měl investovat do co nejkvalitnějšího jídla. Radši prý zaplatí hodně za jídlo než si dopřávat jiné věci. Letos na podzim uvádí na trh řadu šperků s genderovými fluidními kousky. Očekává, že ještě více podpoří jeho business a bude si tak dále moci dopřávat luxusní jídlo.