Cristiano Ronaldo patří mezi nejlepší hráče fotbalu na světě, zároveň je nejsledovanějším člověkem na Instagramu. V tuto chvíli má Ronaldo na svém instagramovém účtě 537 milionů sledujících, na Twitteru 107 milionů a na Facebooku 160 milionů. Díky těmto číslům se zvedají Ronaldovi už tak velmi vysoké příjmy. Má totiž podepsané smlouvy s globálními značkami, jako například Nike, které propaguje právě na Instagramu.
Poměrně velký rozruch na sítích způsobil jeho nedávný přestup z Manchesteru United do saúdskoarabského Al-Nassr. Odchod byl plný emocí, Ronaldovo chování kritizovali fanoušci i bývalí spoluhráči. Jenže to je už pryč a Ronaldo nyní žije a hraje v Saúdské Arábii. Nový klub portugalského fotbalisty mohl naplno ochutnat, jaký vliv Ronaldo má, hlavně na sociálních sítích.
Hned po odchodu z United sice Ronaldo ztratil pět milionů sledujících, notnou část už ale znovu získal zpět. Kdo ale sledující raketovou rychlostí nabral, je právě tým Al-Nassr. Ještě před příchodem fotbalové superstar nesledovalo saúdskoarabský tým ani milion lidí, konkrétně jich bylo lehce přes 850 tisíc. To se však změnilo rychle. V neděli bylo sledujících už dvanáct milionů.
Výrazně tak logicky stoupají i liky u fotek, největší úspěch mají dle očekávání právě ty s Ronaldem. I proto klub na Instagram přidává zejména fotky s ním. Z posledních sedmatřiceti příspěvků se Ronaldo objevuje hned na devětadvaceti. Společný příspěvek Ronalda a klubu pak nasbíral zatím přes 34,4 milionu liků.
Už na první pohled je pak jasné, že s Ronaldem neposílilo jen fotbalové mužstvo, ale i tým, který se o sociální sítě stará. Klub totiž na sítích schytal kritiku, že Ronaldův příchod na sítích oznámil nudně a až amatérsky. Od té doby však došlo k výrazné změně. Příspěvky má nyní Al-Nassr propracovanější, grafiky jsou modernější a sledující tak spokojenější.
První debut v dresu nového týmu si Ronaldo odbude v neděli, klub už fanoušky láká právě na sítích.