Neděle 5. května 2024, svátek má Klaudie

Erika Eliášová | foto: Antiyoutuber.cz

Kvůli doporučení konkurence vyhazov? Erika Eliášová sdílela zkušenost pracovníka firmy Magu

Erika Eliášová na Instagramu sdílela výzvu, aby jí sledující doporučili levnější alternativu synergického nápoje Magu. Po tom, co jí doporučil pracovník firmy konkurenci, dostal údajně vyhazov. Eliášovou situace mrzí a někteří zákazníci se shodují, že produkty Magu si už nikdy nekoupí.
  15:47

Influenceři používají Instagram nejen proto, aby sdíleli tipy se svými fanoušky, v mnoha případech se na rady ptají i oni jich. Erika Eliášová například chtěla poradit alternativu synergického nápoje. Po tom, co jí zaměstnanec doporučil konkurenční výrobek, dostal výpověď.

„Vyhodili kvůli mně člověka z práce a mě to teda strašně se*e. Nemůžu na to přestat myslet, protože já sama bych nikomu z mého týmu nic podobného neudělala,“ uvádí Eliášová video na TikToku. Nedávno sdílela na Instagramu dotaz, jestli nemá někdo tip na levnější alternativu nápoje značky Magu. „Prostě jestli někdo neví o něčem stejně dobrém, ale levnějším,“ vysvětluje.

Synergické nápoje značky Magu se v poslední době těší velké oblibě a mnozí je chuťově přirovnávají ke kombuche, tedy fermentovanému nápoji, který vzniká z oslazeného čaje. Podle výrobců jde však o úplně jiný nápoj, který se liší dobou fermentace. „Produkt se tak v konečném měřítku odlišuje nejen chutí ale i obsahem výrazně vyššího poměru a škály účinných látek nežli je tomu u tradiční kombuchy,“ píšou výrobci na webu. Někteří si však stěžují na vysokou cenu nápoje a tak sahají po levnějších alternativách, stejně tak jako Eliášová.

@erikaeliasova

Kdybyste mi řekli, že jednou budu natáčet takovýhle video, řekla bych vám, že jste si mě asi s někým popletli. Nicméně s vlivem přichází odpovědnost a síla sociálních sítí je nekonečná. Třeba se mi podaří pro Tadeáše najít lepší práci. V životě by mě ani ve snu nenapadlo, že něco takového natočím. No, příští video bude pozitivnější, slibuju❤️

♬ Belonging - Muted

Reakcí měla Eliášová spoustu, i přes to ji zaujala odpověď jednoho z mužů, který v Magu pracuje. Mimo to, že jí poradil, aby lahvičky od nápojů vracela, zmínil také levnější alternativu. „Největší konkurent je asi Guru kombucha, lahvička stojí myslím 130 korun, ale je to z devadesáti procent kopírka Magu,“ napsal ve zprávě, kterou před odesláním konzultoval s vedoucím marketingu, který zprávu schválil.

Zprávu mladík napsal jenom Eliášové, nikde ji nesdílel on, ani ona, což sama zdůrazňuje. Ve stejný den se Eliášová dozvěděla, že mladík dostal za zprávu výpověď. Na konci pracovního dne údajně přišel ředitel mladíka vyhodit. Tvrdí, že se ihned snažila kontaktovat majitele i zmíněného ředitele, nikdo na její dotazy však nereagoval.

Redakce Antiyoutuber.cz se společnost Magu také snažila kontaktovat s prosbou o vyjádření, jak emailem, tak telefonicky, do doby zveřejnění článku však nikdo nereagoval.

Celá situace Eliášovou mrzí a proto se na TikToku rozhodla sdílet i výzvu, aby se ozval kdokoli, kdo by měl práci pro muže v oblasti online marketingu. Prý případného zaměstnavatele propojí. „Kdo se jako zastane těch lidí? Cítím se za to prostě zodpovědná, proto poptávám práci pro tohohle hocha i touto cestou,“ dodává.

Pod videem na Tiktoku se začaly okamžitě objevovat nazlobené reakce. „Magu už nikdy,“ píší někteří z nich. Shodují se, že chování společnosti nechápou a mladíka jim je líto. „No, udělali si moc hezkou reklamu,“ píše jedna z komentujících.