Středa 4. prosince 2024, svátek má Barbora
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Gášpárová a Havránek zdarma na festivalu za desetitisíce. Vstup dostali výměnou za reklamu

Gabriela Gášpárová a Petr Havránek se vydali na festival Tomorrowland, kde stojí vstup desítky tisíc korun. Oba ho ale měli zadarmo díky spolupráci s firmou Coca-Cola. Na to hned několik lidí poukázalo a lidé mimo to řeší, že se Gášpárová oblékla velmi vyzývavě. Ta byla z festivalu dojatá a tvrdí, že se jí splnil sen.
  10:52

Influencerský pár Gabriela Gášpárová a Petr Havránek se díky firmě Coca-Cola dostali na hudební festival Tomorrowland. Zdarma, lístky na něj přitom stojí i desítky tisíc korun.

Gášpárová se natáčela při tom, jak je dojatá, že se jí díky firmě splnil sen a spolu se svým přítelem se vesele vydali užít si festival.

Ceny vstupenek na festival Tomorrowland se pohybují od 13 do 21 tisíc korun. Pro některé lidi je to sice vysoká částka pouze za vstup na festival, ale pro Gášpárovou a Havránka to zase tak vysoká částka, alespoň při pohledu na životní styl, který prezentují na svých profilech na sociálních sítích, není. Díky různým spolupracím si totiž oba přijdou ke slušným penězům. I tak se ale Gášpárová nechala slyšet, že jí firma Coca-Cola splnila sen, když jí a jejímu příteli darovala vstupenky na festival zdarma.

Tomorrowland je zkrátka festival, který by nejspíš chtěl zažít opravdu každý fanoušek elektronické hudby. Celý festival je navíc naprosto ojedinělý, co se týče prostředí, různých atrakcí i samotných pódií.

Gášpárová s Havránkem dostali od Coca-Coly možnost se podívat na festival, ale samozřejmě museli na místě propagovat značku nápoje. To pochopitelně oba poctivě dělali. V několika příspěvcích, které se objevily na jejich Instagramu, se osvěžovali různými variantami Coca-Coly, fotili se před jejich obrovským logem přímo na festivalu a nezapomněli firmu označit. Že jde o spolupráci označili v jednom videu pomocí hashtgau #magispoluprace. Příspěvek vydali ve spolupráci s Coca-Colou. V dalších postech již spolupráci neoznačili. Kromě reklamy ale samozřejmě dělali i to, co se na festivalu dělá. Oba dva přidávali videa, jak si užívají hudbu a tancují.

Mnoho lidí Gášpárové a Havránkovi závidělo, že se na festival, který byl velmi rychle vyprodaný, dostali. Někteří lidé se ale nenechali ošálit záběry z festivalu a spíše se více zaměřili na to, jak se tam vlastně oběma influencerům podařilo dostat. „Předpokládám, že vstupenky dostali. Myslím si, že vy dva byste se dostali i bez sponzorů. Alespoň vstupenky jste si mohli zaplatit sami,“ píšou lidé na Instagramu. Jiní lidé zase komentují odvážný obleček, který na sobě Gášpárová měla. „Tak co čekat od někoho, kdo se dostal do Love Islandu, kde jsou podmínky pro přijetí umělé kozy a ochota nosit celý den tanga. Pak to takhle dopadne,“ napsal jeden komentující pod příspěvek Gašpárové. Ta si ale očividně festival, kam se dostala díky spolupráci, velmi užila.