Hračkářství Bambule má po celém Česku spoustu kamenných prodejen, ve kterých si děti mohou vybrat z obrovského množství hraček. Ačkoliv je Bambule opravdu oblíbené hračkářství, nyní se v něm objevila nová forma zábavy, která je velmi nečekaná. Hračkářství totiž nyní dětem nabízí stírací losy.
Losy, které Bambule prodává, jsou zcela odlišné od losů, které si kupují dospělí. Děti, které si losy zakoupí, totiž nemohou vyhrát peníze, ale mohou vyhrát pouze hračky, které si poté smí vyzvednout v kamenných prodejnách. „Stírací hra Losík je jediná stírací hra s hračkami pro děti. Užijí si ji malé i větší děti. Každý los skrývá jedinečné překvapení. S Losíkem získá odměnu každý! Stačí jednoduše setřít stírací pole a odhalit, co se pod ním skrývá. Se stíracími losy Losík se žádné dítě nudit nebude! Hledejte pod stíracím polem 3 stejné symboly a vyhrajte,“ stojí na webových stránkách hračkářství Bambule.
Děti si mohou koupit los buď za 50 nebo za 100 korun. Není ale jasné, jak je to s výhrou. Na stránkách totiž stojí „S Losíkem získá odměnu každý“, ale níže je zároveň napsané, že výhercem se dotyčný stane pouze v případě, že po setření losu najde tři stejné symboly. Pokud je tedy každý los výherní, nikde by nemuselo být uvedené, že se výhra získává pouze v případě, že děti po setření musí najít tři stejné symboly. Co je jistě pro spoustu dětí dalším lákadlem, je i soutěž, do které se mohou se zakoupenými losy zaregistrovat. Díky losům se totiž mohou zapojit do soutěže o dárky v hodnotě 250 tisíc korun, ale ani tato soutěž není více specifikovaná.
Problémem je to, že takový styl zábavy může děti výrazně ovlivnit. Mohou se totiž naučit, že získají kvalitní odměnu za nízkou částku a v budoucnu by proto mohly mít mnohem větší náklonnost k hazardu. To, že není nikde přesně specifikované, zda každý los skutečně vyhrává nebo ne, může také spoustu dětí nachytat. Některé navíc mohou být zklamané z výhry a losů si poté koupit mnohem víc v naději, že příště vyhrají lepší ceny. I tyto dětské losy mohu mít zkrátka na jejich kupce stejný vliv, jako losy, které si kupují dospělí.