Profily influencerů jsou plné halloweenské tématiky. Svátek se blíží a hvězdy internetu se pyšní mnoha tématickými spolupráci. Alagia, Běhounek, Samake či Michálek propagují Halloweenskou party. Sugar Denny sdílí slevové kódy na umělé nehty a Týnuš Třešničková propaguje produkty proti celulitidě. Většina ze spoluprací není označených.
Beauty influencerka Týnuš Třešničková nepřestává se svými spolupracemi překvapovat. Tentokrát propaguje firmu Cellublue, která prodává produkty na hubnutí, celulitidu a strie. Fanouškům představila sadu na „kulatý a pevný zadeček.“ S jejím kódem TYNUSBUBU dostanou zákazníci dárek k nákupu.
Nakupující by podle influencerky měli mít slevu 75 procent na mnoho produktů. Ze stránky je ale jasné, že této slevy dosahuje pouze jediný produkt, a to jednadvaceti denní kúra proti celulitidě. V rámci celého příběhu Třešničková ani jednou nezmínila, že by se jednalo o spolupráci.
Denisa Kouřílková alias Sugar Denny spustila prodej designů nehtů s názvem butterfly ve spolupráci se značkou Nailzzes. S kódem Denny10 nabízí fanouškům slevu 10 procent na všechny designy. Fakt, že se jedná o reklamu ovšem již neřekla.
Hvězdy Like Housu a Dominique Alagia propagují halloweenskou party
O největší halloweenskou spolupráci se postarala firma LEVELS Entertainment s.r.o., která od 27. do 29. října pořádá v pražském SaSaZu party Bloody Sexy Halloween. Do propagace akce zapojila Dominique Alagiu, Honzu Michálka, Tomiho Běhounka, Samuela Samake a mnoho dalších.
„Všichni víte, jak já strašně miluji Halloween a nemůžu chybět na nějaké halloweenské party. Tento rok se stavíme na Bloody Sexy Halloween, bude tam soutěž o nejlepší kostým, budu tam já s kamarády i přítelem a už se na vás moc těším,“ sdělila Alagia na svém Instagramu. O tom, že by party propagovala nepadlo ani jedno slovo.
Honza Michálek se nechal slyšet, že jde na akci kvůli své přítelkyni a fanoušky nabádá ke koupi lístkům. Samuel Samake party také propaguje na svém Instagramu. Tomi Běhounek pak přesdílel stories šesti přátel z branže, kteří akci propagují a sám natočil promo video pro akci. Žádný z influencerů svými slovy ani trochu nenaznačil, že by šlo o placenou propagaci.