Čtvrtek 16. ledna 2025, svátek má Ctirad
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Cecily a Samantha Bauchmann, populární influencerky na sociálních sítích, narazily na ostrou kritiku po uvedení své nové kolekce svátečního pyžama s názvem „4 The Mems“. | foto: Instagram Cecily Bauchmann

Influencerky vydaly vlastní vánoční pyžama. Místo obdivu se strhla kritika na jejich cenu

Cecily a Samantha Bauchmann, populární influencerky na sociálních sítích, narazily na ostrou kritiku po uvedení své nové kolekce svátečního pyžama s názvem „4 The Mems“. Značka, která původně nabízela dospělácké sety za 98 dolarů (zhruba 2400 korun), byla rychle označena za „mimo realitu“. Fanoušci velmi rychle poukázali na to, že si většina lidí nemůže dovolit pyžamo za tak vysoké ceny.
  9:16

Kolekce, zahrnující pyžama pro dospělé, děti, batolata i miminka, byla oficiálně spuštěna 11. listopadu. „JE TO TAAAAAAADY. @shop4themems je ONLINE! Klikněte na odkaz v našich bio a nakupujte,“ napsaly Samantha a Cecily ve společném příspěvku na Instagramu ten den. Ceny dětských setů začínaly na 58 dolarech (1400 korun), zatímco dospělácké sety byly původně za 98 dolarů, než byly sníženy na 75 dolarů (1800 korun), uvedl The Independent.

IT’S TIIIIIIIIIIIIME in your best Mariah Carey voice!!! @shop4themems is LIVE! Head to the link in our bios to shop!! #motherhood #christmastime #christmaspjs #matchingpajamas

11. listopadu 2024 v 1:00, příspěvek archivován: 20. prosince 2024 v 21:52

Jeden z fanoušků poznamenal, že by jeho rodinu sladěné oblečení vyšlo na 500 dolarů (12 tisíc), což je „polovina hypotéky“. Další zákazník vyjádřil zklamání, že zatímco pyžamo vypadá krásně, je cenově nedostupné pro „většinu obyčejných Američanů“. „Byla jsem tak nadšená, když jsem je viděla, a jsou rozkošné, ale nemám na to rozpočet a myslím, že většina obyčejných Američanů je na tom stejně,“ napsal další uživatel.

V reakci na vlnu nespokojenosti Cecily a Samantha zveřejnily na TikToku video, ve kterém vysvětlily, že vysoké ceny byly způsobeny tím, že značku budují „od nuly“ a investují vlastní prostředky. „Nemáme žádné zkušenosti s oděvním průmyslem,“ přiznala Samantha a Cecily dodala: „Byl to pro nás další den plný učení.“ Obě influencerky poděkovaly fanouškům za zpětnou vazbu a oznámily, že ceny sníží, aby byla jejich kolekce dostupnější.

We love you all sm����new prices are now updated on the website��thank you for listening & being apart of our journey. You mean so much to us✨

20. prosince 2024 v 21:59, příspěvek archivován: 20. prosince 2024 v 21:59

Bauchmannovy se ve svém videu omluvily za zklamání a zdůraznily, že jejich cílem je vytvářet kvalitní produkty, které si může užít co nejvíce lidí. U videa zároveň vypnuly komentáře, takže fanoušci na oznámení nemohli reagovat.

Svá pyžama nedávno představila také Barbora Krčmová z podcastu Opravdové zločiny. Její značka nese název Luna. Na svých stránkách mimo jiné nabízí například čtyři pyžamové sety i za cenu 3499 korun.

„Cože ta cena. Jako je to krásný. Je to český. Ale jsem v šoku,“ napsala jedna z fanynek. Jiná si povzdechla, že bude trvat nějakou dobu, než na pyžamo našetří. „Klobouk dolů... Ale ta cena, to je masakr, to mě odradilo,“ ozval se další uživatel. „Hezký, gratuluju. Ale bohužel pro některé české ženy nedosažitelné,“ stálo v dalším komentáři.

A je to venku

Ráda bych vám chtěla představit svojí značku LUNA

Na tenhle moment jsem se těšila celý rok a najednou je to tady ! Doufám, že pyžama budete nosit s láskou a budou vám přinášet radost a pohodlí

Upřímně jsem úplně dojatá, když vidím, že všechna ta práce a čas co za tím byl měl smysl Moc děkuju hlavně @janinerezacova která přenesla moje představy na papír a vytvořila ty nejkrásnější návrhy které vedly k finálnímu produktu

Název LUNA je inspirovaný bohyní měsíce, a doufám, že přesně tak se budete v pyžámkách cítit

A v neposlední řadě bych tu chtěla ze srdce poděkovat mojí mamince, která mi kryla záda a všechno semnou dotáhla do úplného konce
Tatínkovi, který mi po celou dobu byl k ruce a vyzvedával a převážel všechno co bylo potřeba. Mé lásce @ales_krajicek který kolekci krásně nafotit a dal tomu přesně to kouzlo, který jsem chtěla Všem kamarádkám @veronikakrajplova @martinahlavackova @gabriellahrdlickova a @anniechoco který se podílely na focení a byly mi oporou a nesmím zapomenou na @andiegraphics která vytvořila celý vzhled značky LUNA

Děkuju a miluju

4. prosince 2024 v 20:24, příspěvek archivován: 20. prosince 2024 v 22:01