Že už Shopaholic Adel nikoho moc nezajímá, ukazují i její webové stránky. Ty sice v minulosti fungovaly jako e-shop, ten však následně přestal fungovat. Webová stránka jako taková však existovala nadále. Teď ale nejednoho uživatele internetu nejspíš překvapí, co se objeví, když do vyhledávače zadá shopaholicadel.cz. Objeví se totiž Kotlár Security. Neznámější český securiťák a zápasník z Clash of the Stars má taky svůj e-shop. A právě na něj je web Adély Pulcové přesměrovaný.
Web, hlavně tedy internetový obchod, kotlarsecurity.cz toho zatím ale moc nenabízí, protože je poměrně nový. Nabízí tak pouhé dvě věci, triko a mikinu. Hlavním, jediným, motivem Kotlárova merche je jeho hláška „ve stylu“. Triko stojí necelých šest set , mikina je dražší, ta stojí 1 449 korun.
Zdálo by se, že to je vše, co Kotlár nabízí, není tomu ale tak. Stačí kliknout na záložku „Security“ a objeví se další nabídka. „Po celoživotních zkušenostech v oboru (ostatně security je mé druhé jméno), bitvách na ulici i v kleci, vám nabízím sebe jako vašeho osobního ochránce nebo sekuriťáka na párty či maturáku a to v největším dostupném stylu. Objednejte si mě jako ochranku nebo živý terč, a máte garanci, že i ten největší zdánlivý macho v místnosti si nadělá do gatí při myšlence, že bych ho za nevhodné chování či obtěžování vystřelil z bot,“ píše se na webu. Kolik ale taková ochranka od samotného Kotlára stojí, ale na webu není.
Jak se ale stalo, že vás bývalý e-shop Adély Pulcové přesune na nový web Kotlára? Odpověď se skrývá v obchodních podmínkách. Web totiž nepatří přímo Kotlárovi, ale společnosti Alium Life, s.r.o. Tomáše Hájíčka. Jeho firma merch některým influencerům, v minulosti právě Shopaholic Adel, nyní tedy i Kotlárovi.
@antiyoutuber.cz Co se stane, když vyhledáš shopaholicadel.cz? 😱 Kotlár! 🥵❤️🔥🔥 více na webu antiyoutuber.cz 💯👀 @kotlar_security_original ♬ La Cosa Nostra - KOTLÁR SECURITY
Kotlár může jen doufat, že to s jeho e-shopem dopadne lépe, než u Adély. Ta totiž musela s prodáváním merche skončit. Nabízela mimo jiné i věci, ke kterým neměla autorská práva. Prodávala například hrnek. Dříve se produkt prodával pod názvem spojeným se Starbucksem, později se přejmenoval na Áďabucks hrníček. Logo však nadále kopírovalo to od kavárenského řetězce.
Zmíněný Hájíček je spojený i s osobou Marka Valáška alias Datla. Ten se delší dobu topí v dluzích a tvrdí, že jediný jeho příjem je minimální mzda. Tu má pobírat za práci ve společnosti Brick Con právě onoho Tomáše Hájíčka.
Hájíček navíc Datla skrze Alium Life, s.r.o. zastupuje ve vztazích s organizací Clash of the Stars, kde Datel opakovaně bojoval a nastoupit má i na pátém galavečeru. Podle veřejně dostupných dokumentů Clash of the Stars neplatí za zápasy přímo Datlovi, ale zmíněné společnosti. Spojení všech tří osob potvrzuje i to, že se Datel nedávno objevil v Kotlárově klipu k songu La Cosa Nostra.