Středa 19. února 2025, svátek má Patrik
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Youtuber Jdeme žrát | foto: Instagram.comAntiyoutuber.cz

Lepší kvalita objednávek jídla pro známého youtubera JdemeŽrát? Běžná praxe, míní odborník

Na, pro běžného člověka neobvyklou, věc přišel podle všeho před pár dny jeden kurýr rozvážkové služby. Při své směně si všiml, že na pobočce KFC v Praze na Andělu je schovaný papír s fotkou známého youtubera JdemeŽrát. Vedení pobočky na něm pravděpodobně informuje své zaměstnance o tom, jak vypadají jeho objednávky, a kladou velký důraz na to, aby byly co nejlepší.
  18:00

Youtuberů, kteří hodnotí různá jídla z různých podniků, je u nás několik. Mezi ty nejpopulárnější patří Grigory Makarian, známý jako JdemeŽrát. Ten si často objednává novinky z různých fastfoodů, které následně ochutnává ve svých videích. V některých podnicích už o něm však zřejmě vědí a dávají si na jeho objednávky veliký pozor. Jeden kurýr nyní nejspíš odhalil jejich triky. Na jedné pražské pobočce KFC údajně našel papír s informacemi a fotografií youtubera.

„Objednává přes Wolt na jméno Gregory nebo Katka. Objednává přes KFC rozvoz, adresa neznámá (zatím),“ píše se na papíru, který má být vyvěšený v pobočce na Andělu. Dále se v něm přesně popisuje, co youtuber dělá, a to tedy to, že si objednává formou ochutnávky, tedy vždy jeden kus od jednoho typu jídla. Následně je na papíru velkým, tučným písmem napsáno, že když nějaká taková objednávka přijde, ať zaměstnanci ihned informují manažera. „Dostatek ubrousků, krásné sendviče, krásně zabalené, kompletní objednávka. Vozí se přednostně,“ píše se na závěr.

Podle prezidenta Asociace hotelů a restaurací České republiky Václava Stárka jde o běžnou praxi. „Za mě je to čistě rozhodnutí toho podniku. Pokud takovou instrukci vydá, aby někdo zvýšil pozornost na jakéhokoliv hosta, no tak ji zvýší. Ono se to dělá zcela běžně u nějakých významných hostů,“ popisuje, že si většina podniků dává pozor na to, aby VIP host dostal špičkový servis. „Bral bych to jako interní rozhodnutí každého podniku. Je to na nich,“ pokračuje. „Byť souhlasím, že by servis asi kvalitní měli dostat všichni,“ říká.

Všeobecně jakékoliv recenze podle něj nemusí být vždy zrovna objektivní. Ne každému může chutnat to, co youtuberovi. „Já si všeobecně myslím, že recenze jako takové, jsou velmi subjektivní záležitostí. To, co se líbí jednomu, se nemusí líbit druhému,“ říká Stárek svůj názor na kanály, které ve videích ochutnávají různá jídla.