Diskuse k článku
Špatná reklama taky reklama. JoJo Siwu stále lidé řeší, většina ji má za chodící meme
To, že zpěvačka JoJo Siwa, vlastním jménem Joel Joanie Siwa, udělala pravděpodobně nejradikálnější změnu, je všem na internetu už pár týdnů jasné. JoJo se chtěla z dětské hvězdičky obalené ve třpytkách přetransformovat ve vážně branou umělkyni. To se ani zdaleka nestalo. Většina sledujících z JoJo Siwy udělala chodící meme a písničku i celou její novou kariéru ostře kritizují. Jak se ale říká, špatná reklama taky reklama a Siwa v posledních týdnech, co se čísel týče, doslova válí. Song Karma má na YouTube přes třicet jedna milionů zhlédnutí a na sociálních sítích jí denně přibývají desetitisíce sledujících.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
Diskuse neobsahuje žádné příspěvky.