Pondělí 17. března 2025, svátek má Vlastimil
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Diskuse k článku

Špatná reklama taky reklama. JoJo Siwu stále lidé řeší, většina ji má za chodící meme

To, že zpěvačka JoJo Siwa, vlastním jménem Joel Joanie Siwa, udělala pravděpodobně nejradikálnější změnu, je všem na internetu už pár týdnů jasné. JoJo se chtěla z dětské hvězdičky obalené ve třpytkách přetransformovat ve vážně branou umělkyni. To se ani zdaleka nestalo. Většina sledujících z JoJo Siwy udělala chodící meme a písničku i celou její novou kariéru ostře kritizují. Jak se ale říká, špatná reklama taky reklama a Siwa v posledních týdnech, co se čísel týče, doslova válí. Song Karma má na YouTube přes třicet jedna milionů zhlédnutí a na sociálních sítích jí denně přibývají desetitisíce sledujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Diskuse neobsahuje žádné příspěvky.