V poslední době se kolem Justina Biebera, jednoho z nejznámějších zpěváků současnosti, řešilo, že vypadá nemocně a unaveně, ale nyní je jeho jméno spojené s něčím zcela jiným. Bieber se totiž pochlubil novou módní značkou s názvem SKYLRK, kterou oficiálně představil 3. dubna na svém Instagramu. Ke nové značce zpěvák připravil speciální promo formou netradičního videa.
Na sociálních sítích se momentálně rozebírá, zda některé písně ze společného alba Seleny Gomez, Bieberovy bývalé partnerky a Bennyho Blanca, který si Gomez vzal, nejsou narážkou na Biebera. Zpěvák se k tomu nijak nevyjádřil a místo toho představil SKYLRK. V krátkém videu, které sdílel na sociálních sítích, vystupuje on sám v digitální podobě. Jeho postava přijíždí na koloběžce k opuštěnému domu, prochází se kolem bazénu a připomíná éru jeho předchozí značky Drew House.
SKYLRK ale působí jako úplně jiný koncept. Oproti pozitivní a pohodlné módě Drew House tato značka působí temněji, seriózně a zároveň je i výrazně stylizovaná. Má jít o komplexní projekt zahrnující oblečení, doplňky i obuv. Podle zahraničních médií vznikala značka už v roce 2023 a Bieber na ní údajně spolupracoval s Neimem Khailou, zakladatelem streetwearové značky Pink Dolphin. Zpěvák se nejspíš vrací ke svému starému alter egu „Skylark Tylark“, které poprvé zmínil už v roce 2018 na svém Instagramu. Tehdy šlo spíš pouze o legraci, ale nyní se zdá, že tato postava dostává konkrétní vizuální podobu a k tomu i svůj vlastní projekt SKYLRK.
Na oficiálním webu SKYLRK se zatím nedá nic koupit, ale zájemci se mohou zapsat do databáze, díky čemuž budou získávat novinky o nadcházejících módních kolekcích. Kdy přesně značka spustí prodej, zatím není jasné, ale nejspíš o ni bude veliký zájem. Bieberovi fanoušci jsou navíc nadšení z neobvyklého promování, které si spousta z nich velmi chválí. Někteří lidé mluví i o tom, že Bieber nejspíš vypadal v poslední době tolik unaveně proto, že měl plné ruce práce s přípravami nové značky a že po jejím uvedení se jistě začne cítit lépe. Jiní lidé si zase myslí, že se svou novou značkou snaží odvést pozornost od alba, které spolu vydali Gomez a Blanco.