Čtvrtek 16. ledna 2025, svátek má Ctirad
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Kazma pokračuje v nabízení reklam. Tentokrát si náhodně vybral Muže roku, podle diváků se předem domluvili

Kamil „Kazma“ Bartošek neupustil od rozdávání různých reklam a tentokrát si vybral muže, který se zúčastnil soutěže Muž roku. Podle lidí se ale jednalo o předem domluvené setkání, protože by jinak šlo o opravdu velikou náhodu. Někteří Bartoška začínají opět kritizovat a jiní tvrdí, že už je tento koncept videí přestává bavit.
  6:00

Známý bavič Kamil Bartošek alias Kazma se po dlouhé odmlce vrátil na sociální sítě, kde se lidi snaží zaujmout zcela novou tvorbou. Nabízí totiž náhodným kolemjdoucím možnost hrát místo něj v reklamách a lidi z počátku taková tvorba bavila. Někteří jsou ale nyní znudění a Bartoškovi nevěří, že se jedná o náhodný výběr lidí.

Bartošek tentokrát nabízel reklamu pro firmu Trenýrkárna.cz a na ulici „náhodně“ oslovil jednoho mladého muže, kterému nabídl obsazení v reklamě. Ukázalo se, že se jedná o Davida Vencla, který se úspěšně zúčastnil soutěže Muž roku. „Já jsem byl na Muži roku tenhle rok. Teď jsem se vrátil z Man of the World. Nevyhrál jsem, byl jsem třetí,“ řekl Vencl. Bartoškovi ukázal, že si na světové finále přinesl jeho plyšáka COONDU a podle baviče se jednalo o osud. Vencl nakonec Bartoškovu nabídku přijal a reklamu opravdu natočil. Jenže podle lidí spolu oba byli předem domluvení a Bartošek pouze hraje na své sledující divadlo. „To už nevypadá jako náhodná spolupráce s týpkem na ulici.Náhodně potkáš Muže roku a náhodou vzal na soutěž tvého plyšáka? No to asi jako ne. Tohle byla náhoda,“ reagují lidé na Instagramu na Bartoškovo video.

Někteří lidé se ale nechali slyšet, že už je podobný koncept videí přestává bavit a že doufají, že jim brzy Bartošek nabídne něco nového. Bartošek nebyl dlouho na sociálních sítích aktivní a začali mu odcházet sledující. Ti se nyní sice vrací, ale jejich pozornost nejspíš těmito videy bavič dlouho neudrží. Spousta lidí Bartoška za tento styl videí chválí, ale někteří ani po tak dlouhé době nezapomněli, jak nešťastně dopadla jeho hra o milion dolarů. Právě proto se někteří lidé i nadále ptají, kolik lidí skutečně přispělo na portál Donio, kam Bartošek odkazoval. Jenže Bartošek i Donio o této informaci zarytě mlčí a pravou částku se proto nejspíš nikdy nedozvíme. Bartošek nyní alespoň rozdává peníze lidem, kteří se rozhodnout natočit reklamu, ale ani v tomto případě nikdo neví, kolik peněz najatí lidé skutečně dostanou. Někteří si myslí, že se jedná o nějaké promování mnohem většího projektu, který Bartošek brzy oznámí.

Témata: Kazma