Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav

Kazma má problém kvůli Fortuně. | foto: Tilen Vajt/ Pavel Dvořák/ Ladislav Křivan

Čeho jste si nejspíš nevšimli v Kazmově traileru: fotka Shopaholic Adel a další soutěž

Kamil „Kazma“ Bartošek vydal trailer ke svému novému filmu, který měl údajně stát 72 milionů korun. Někteří lidé ale nestihli zaregistrovat pár detailů, které se v traileru objevily. Na velmi krátký okamžik se v něm totiž objevila fotka influencerky Shopaholic Adel a na závěr celého videa nechal Kazma další záhadný vzkaz.
  11:00

Bavič Kamil „Kazma“ Bartošek nedávno veřejně přiznal, že opravdu stojí za tajemnými symboly, které se v poslední době objevují po celém Česku. Po Bartoškově návratu na Instagram se dokonce objevil trailer k jeho filmu, který má poprvé světlo světa spatřit 17. srpna a to pouze v kinech. I když se jedná o oficiální trailer k filmu, objevila se díky němu řada spekulací o tom, jak to všechno ve skutečnosti bude.

Ukázka totiž obsahovala skryté věci, které nejsou běžným zrakem možné zahlédnout. Až po zpomalení některých částí videa je možné zaznamenat na zlomek sekundy zajímavé věci. Nehledě na to trailer sám o sobě vyvolal řadu diskuzí a lidé stále nevědí, co od filmu mohou čekat.

Bartošek tvrdí, že podobný film, který natočil, ještě nikdo nikdy nevytvořil. V traileru se přitom zdá, že se jedná o zákulisí jeho projektů, především poslední show, kdy zakopal auto s milionem korun v kufru. V traileru se sice objevilo několik slavných českých herců, jako například Jiří Bartoška, Kryštof Hádek a Ondřej Sokol, někteří lidé si ale myslí, že jde pouze o další trik, který má diváky zmást. V traileru se totiž objevilo několik věcí, kterých si rozhodně nevšimli všichni a které jsou jasným důkazem toho, že od Bartoškova filmu můžeme čekat naprosto cokoliv.

První věc, kterou nezaznamenal každý a která nechala některé diváky na pochybách, je zlomek sekundy, ve kterém se objevila fotka bizarní influencerky Adély Pulcové, alias Shopaholic Adel. Už dříve měla spousta lidí za to, že je Adel tajným projektem Bartoška a to ve chvíli, kdy se na internetu objevila záhadná postava Dana. Později se ale ukázalo, že za tajným projektem stojí někdo úplně jiný.

Adel, která se v tu chvíli k projektu snažila záhadně vyjádřit, tak tehdy pravděpodobně chtěla získat pouze více pozornosti. Jak ale Bartošek s oblibou říká, nic nemusí být tak, jak se na první pohled zdá. Fakt, že se Adel, byť na pouhý okamžik, objevila v traileru Bartoškova filmu, ale vyvolal velký rozruch. Adel tedy možná opravdu bude mít s Bartoškem něco společného. S jistotou se to však říct nedá.

Další věc, kterou možná diváci nezaznamenali, je neustále apelování na to, ať jsou u toho první. Bartošek totiž oznámil, že se jedná o jediný film, který skončí v realitě. Co si pod tím má divák přesně představit není jasné, je tu ovšem další skrytá indície, kterou Bartošek v traileru zanechal.

V poslední části videa se totiž objevil seznam lidí, kteří se na projektu podíleli. Na konci byl ale mezi jmény nenápadně vložený vzkaz. „Tohle stejně nikdo nečte. Přijďte do kina. Kdo dřív přijde, ten dřív hraje,“ nechal Bartošek napsat mezi titulky. Co to může znamenat? Možná to, že Bartošek má pro diváky přichystanou další soutěž.

Sice je těžké překonat svou předchozí práci, na tomto přísně utajovaném projektu se ale údajně pracovalo přes čtyři roky. Navíc se náklady na něj vyšplhaly až do výše neuvěřitelných 72 milionů korun. Projekt tak nejspíš opravdu bude stát za to, je však prakticky nemožné určit, co má Bartošek za lubem. Trailer sice nechal lehké indície k tomu, o co by mohlo jít, Bartošek je ale známý tím, že všechno je nakonec úplně jinak, než si diváci myslí.

O tom, že Bartošek opět dokázal všechny zaujmout, nás mohou přesvědčit různé debaty a konspirační teorie, které se po jeho návratu na sociální sítě objevily. Někteří jsou toho názoru, že chce pouze nalákat do kin co možná největší počet lidí, aby na filmu vydělal. Jiní jsou zase přesvědčení o tom, že celý trailer má lidi odlákat od toho, co se ve skutečnosti bude dít.

„Trailer je o něčem jiném, než ve skutečnosti bude film v kinech. Je to Kazma, teď už mě nenapálí,“ tvrdí jeden z diváků na YouTube. Podobných komentářů je na sociálních sítích mnoho. Někteří lidé dokonce píšou, že už je Bartošek nebaví, že trailer je naprosto špatný, ale nemohli by spát, kdyby do kina na film nešli. Všichni totiž chtějí vědět, o co jde Bartoškovi tentokrát.

Témata: Shopaholic adel