Pátek 10. května 2024, svátek má Blažena

Kazma spustil předprodej lístků | foto: instagram.com

Influenceři dostávají od Kazmy pozvánky na jeho film. Lidé se vstupenkami se cítí podvedeni

Influenceři přidávají na sociální sítě videa, ve kterých rozbalují záhadnou pozvánku na Kazmův film do kina. Součástí pozvánky je dolar, zlatý kupon a dopis, který nikdo nechce zveřejnit. Podle některých lidí se ale jedná pouze o způsob reklamy, jiní se zase cítí podvržení. Kazmův film vybraní diváci uvidí o pár dní dříve.
  15:24

Pomalu, ale jistě se blíží premiéra filmu ONEMANSHOW: The Movie, jehož autorem je bavič Kamil „Kazma“ Bartošek. Zatím nikdo pořádně neví, o čem film bude, influenceři ale nově dostávají pozvánky na premiéru, a to dokonce i tací, u kterých by to nikdo nečekal. Pozvánky jsou uložené v záhadné krabičce, na které je, jak jinak, Bartoškův tajemný symbol. Součástí krabičky je také několik dalších věcí, které lidem, kteří nejsou majiteli pozvánky, nedávají smysl.

První záhadnou věcí je fakt, že pozvánky dostávají také influenceři a youtubeři, kteří nejsou nijak zvlášť populární. Nehledě na to jsou ale za pozvání natolik rádi, že se všichni rozhodli mlčet o detailech záhadné krabičky. Někteří influenceři se naopak rozhodli, že obsah krabičky ukážou. Hned po otevření krabičky každého zaujme zlatý nápis na vnitřní straně, kde se píše „You have been chosen“, tedy „Byl jsi vybrán“. To samé se také píše v dopise, který každý vlastník krabičky obdržel. Nikdo z influencerů ale nechce sdělit, co se v tajemném dopisu píše.

Součástí krabičky je také jeden americký dolar, který vypadá pravě, je na něm ale obtisk razítka s názvem filmu. Krabička také obsahuje jakousi kartičku, která se nápadně podobá těm, které měl kolem sebe Bartošek rozházené na svých nových fotkách, jimiž diváky lákal na svůj film. Jako poslední obsahuje krabička zlatý kupon, na kterém jsou zepředu napsané informace, které by si majitelé pozvánky měli nechat pro sebe. Zadní strana ale obsahuje zcela jasnou zprávu.

„Gratulujeme, byl jsi vybrán. To, co právě držíš v ruce, není pouze další obyčejná pozvánka do kina. Tento zlatý kupon tě vezme daleko za hranice filmového plátna. Nezapomeň si s sebou vzít herní kartu,“ píše se na zadní straně zlatého kuponu.

@geybn Už se to blíží..⚠️Jsem jedinej kdo to má?🤔více na lG: geybn🤪#geybn ♬ John Wick - Ganger Baster

Krabička, kterou obdrželi influenceři, znovu rozvířila všemožné konspirační teorie. Nyní všem připadá nejvíce reálné to, že se jedná o další velkou hru, jejíž výherce získá obrovské jmění.

„Mohu potvrdit, že ke každému zakoupenému lístku do kina na film ONEMANSHOW: The Movie obdrží návštěvník unikátní kartu. Informaci, k čemu karta slouží, vám v tuto chvíli ještě nemůžeme poskytnout. To se dozví diváci až v kinech,“ sdělil redakci Antiyoutuber.cz PR manažer společnosti Bontonfilm Lukáš Vedral. Kartičky, které diváci dostanou, tak tedy nejspíš opravdu budou obsahovat indície, díky kterým se diváci budou moci zapojit do hry.

Výběr influencerů, kteří krabičku obdrželi, je ale velice zvláštní. Pozvánku dostal například youtuber Taras Povoroznyk, tiktoker Jan Hejl, ale také třeba tiktoker Jan Havel, jehož kariéra značně upadá. A právě Havel se rozhodl udělat detailní rozbor krabičky, ani on však nezveřejnil, co se píše v tajemném dopisu. Pozvánku také dostal influencer Štěpán Šrámek, který se proslavil díky youtuberovi Jonu Mariánkovi. Šrámek ve videích často ukazoval Bartoškův tajemný znak a spousta lidí si proto myslí, že je do filmu zapletený také.

Tiktoker Vojtěch Selix, který rovněž obdržel pozvánku, jako jediný nezakryl přední stranu kuponu. Na něm se píše, že se jedná o vstupenku do kina, pravděpodobně na předpremiéru, která se bude konat 15. srpna v 18:30 v Cinema City na Chodově v Praze. Lidé si ale kvůli tomuto zjištění stěžují. Bartošek totiž po celou dobu tvrdil, že kdo film uvidí jako první, bude mít nad ostatními náskok. Pokud ale budou mít influenceři možnost vidět film o dva dny dříve než ostatní, budou mít svým způsobem nespravedlivě navrch, na což také hodně lidí v komentářích poukázalo.

Podle některých se ale pouze jedná o placenou reklamu a Bartošek chce tímto trikem pouze zvýšit zájem diváků. Bartošek upadl v nemilost během svého výstupu v Karlových Varech, kdy zmařil čas mnoha lidem, a nadto je nejvíc pravděpodobné, že jeho „film“ nebude film, ale další reklama, spekuluje se o společnosti provozující finanční sázky.

Témata: Kazma