Pátek 6. prosince 2024, svátek má Mikuláš
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Kapybara z Kauflandu | foto: Antiyoutuber.cz

TikTok ovládly španělsky mluvící kapybary z Kauflandu. Miluje je celé Česko

Marketingový tým řetězce Kaufland se rozhodl vytvářet videa na TikTok. Točí různé trendy a dělají si srandu ze sebe i ze svých zákazníků. Jejich videa sledují statisíce lidí. Jsou specifičtí španělsky mluvícími kapybarami, které do obsahu zapojují. TikTokem se inspirovali od německých partnerů.
  17:00

Že je TikTok důležitý i kvůli komunikaci směrem ke generaci Z pochopila už nejedna česká značka. Teď se k nim přidal i řetězec Kaufland. Zkouší nejrůznější trendy a challenge. Utahují si z prodejen, zákazníků a podobně. Největší zásah na TikToku pak měly španělsky mluvící kapybary.

Ty jsou momentálně největším specifikem tiktokového marketingu obchodního řetězce. Na účtu Kauflandu jsou fotky kapybar u nejrůznějších zařízení, zboží. Jsou přidávané ale i k slevovým kartičkám a letáků. Věci na fotce pak pojmenují ve španělštině a jen řeknou slovo kapybara. Lidé to milují.

„Kdokoliv to video dělá, tak by měl dostat více zaplaceno,“ stojí v jednom z komentářů. „Začnu nakupovat v Kauflandu jen kvůli kapybaře,“ zaznívá v dalším.

Tiktoková videa řetězce se dokumentují převážně v prostorech prodejny a naráží na každodenní situace. Nebojí se však zachycovat své zaměstnance při práci nebo natáčet momenty, které nejvíce štvou pracovníky za kasou. Nejběžnější z nich je situace, když zákazník nemá zvážené ovoce nebo zeleninu, na což ho pokladní samozřejmě upozorňuje. „Tak to asi bude zadarmo, že,“ odpovídá zákazník.

Video „Vtipálci za kasou“ nezapomíná ani na další řeči zákazníků. Ty drobné si nechte třeba na svačinu,“ zní jedna z nich. Když pokladní podává účtenku, tak lidé nezapomínají ani na „Jasně, oni mi to doma proplatí.“ Toto video má více jak milion zhlédnutí.

TikTok českého Kauflandu se inspiroval od německých kolegů. I tamní TikTok účet je totiž velmi populární. Kaufland se přibližuje i tomu, co na sítích provádí Ryanair, který si utahuje například z toho, že na palubě cestujícím nenabízí zdarma ani vodu.

Na TikToku přidávají letadlem obličej a nechávají je mluvit. Ty pak naráží jak samy na sebe, tak na různé trendy nebo přešlapy celebrit. V nedávné době se vyjadřovaly k přešlapům Andrewa Tatea.