Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto

ilustrační snímek | foto: https://blog.cryptostars.is/top-crypto-influencers-to-follow-9c8a07e40c81Antiyoutuber.cz

Propagace kryptoměn? Influenceři z toho můžou mít tisíce dolarů

Rok 2022 byl pro kryptoměny a jejich držitele velmi obtížný. Hodnota těch nejkupovanějších virtuálních měn velmi klesla. Bitcoin, Ethereum, Solana, Terra, ale i další na trhu velmi utrpěli. Přesto je jejich popularita nejvyšší od počátku jejich existence. Jakou to má příčinu? Zcela jistě tomu pomohli i influenceři, kteří krypto propagují.
  19:00

Influenceři se vždy dokážou chytit trendů a věcí, které ve světě právě letí. Už nějaký čas do takové skupiny patří i kryptoměny. To logicky zpozorovali i influenceři.

Jedním z nejsledovanějších krypto influencerů na světě je Ben Armstrong. Natáčí videa zejména o Bitcoinu a vysvětluje svému publiku, kde ho nejvýhodněji a nejbezpečněji nakupovat. Jeho kanál má více než jeden a půl milionu odběratelů. Má několik spoluprací s krypto společnostmi, které během let sbíral zejména, aby představil jejich nové produkty. Toho nyní lituje, protože spolupráce prý vedly k tomu, že mnoho jeho fanoušků na virtuálních měnách prodělalo.

Na podzim roku 2020 Ben spolupracoval s měnou s názvem DistX a tvrdil, že je to pro něj nejdůvěryhodnější produkt. Tvrdil všem, že účel této měny je zastavení všech podvodů ve světě krypta. Jenže nakonec se ukázalo, že samotný projekt byl podvod. Projektový tým se snažil o zvýšení tržní kapitalizace a poté zmizel z trhu. DistX má dnes o 99 procent nižší hodnotu a nedosahuje ani jednoho centu. Je to zdárný příklad toho, jaký mají influenceři na lidi vliv, a že ne vždy se vyplatí někoho slavného poslouchat.

Vývojáři kryptoměn si uvědomují dosah influencerů a chtějí ho využít. Nyní přichází na trh takzvaný HUH Token, jež má v plánu pozvednout technologii Blockchain. Jedná se o meme coin, což je druh kryptoměny vzniklé z online memu nebo virálního obrázku.

Tah Muskem

Jedním z primárních cílů jeho vývojářů je oslovit velké množství influencerů, kteří pomohou s propagací projektu. Jejich cíl je do konce srpna oslovit tisíc influencerů, do konce roku to mají v plánu zvednout na 50 tisíc. Snaží se oslovit i podnikatele Elona Muska. Vyčlenili na to 20 procent tokenů ve své charitativní peněžence a vyzvali návštěvníky svých webových stránek, aby ho o kryptoměně informovali pomocí Twitteru.

HUH Token se snaží o řešení problémů existujících ve světě krypta. Zabývá se drahými náklady a pomalou transakční rychlostí. Budují svou vlastní síť, ve které se s těmito složitostmi nesetkáte. HUH se velmi podobá inovacím Etherea, ale v mnoha stránkách je odlišný.

O tom, že ne všechny influencerské aktivity spojené s kryptem jsou čisté, se na našem webu dočtete v následujících dnech. Zaměříme se jak na propagátory krypta ze světa, ale i z Česka.