Influencerka Lada Kašparová nedávno na sociálních sítích oznámila, že brzy přijde s velmi zajímavou novinkou. U lidí to vyvolalo spoustu reakcí, protože všem vrtalo hlavou s čím influencerka, která na sítě přidává převážně příspěvky z dovolené a placené spolupráce, přijde tentokrát. Kašparová nyní oznámila, že má dva vlastní parfémy, které si zájemci mohou koupit. Její nový byznys ale příliš mnoho lidí nezaujal.
Kašparová nedávno přidala video, ve kterém hrálo důležitou roli růžové pozadí. Mladá influencerka se nechala natáčet při sportování a přitom, když v růžovém oblečení pózovala ve vaně. Svým ženským sledujícím oznámila, že má pro ně přichystané něco nového, nad čím už dlouho přemýšlela. Lidé hádali, co to asi může být a Kašparové se spousta z nich vysmívala. Ta ale nyní oznámila, že uvádí na trh dva své nové parfémy. „Představuji vám své dva nové parfémy! My Day je jemná, sladká vůně, ideální pro každý den. My Night je silnější, výraznější a dokonale ztělesňuje to, kdo jsem. Tyto parfémy jsou pro mě srdcovou záležitostí a doufám, že si je zamilujete stejně jako já,“ informovala Kašparová na svém Instagramu.
Na to, že ji sleduje přes 200 tisíc sledujících, její příspěvek mezi lidmi nevyvolal nijak zvlášť vysoký zájem. Na příspěvek Kašparové, ve kterém oznámila, že představuje vlastní parfémy, dalo lajk pouze něco málo přes 300 lidí a okomentovalo ho pouze 16 lidí, z čehož jsou dva komentáře od jejích rodičů. Oba dva parfémy stojí 329 korun a zájemci si je mohou objednat na stránce Parizske.cz, kde si mohou lidé objednat různé parfémy na zkoušku a poté je zase vrátit. Na hlavní stránce je nyní fotka Kašparové, která představuje své dva nové parfémy.
Není to první byznys, do kterého se kritizovaná influencerka rozhodla pustit. V minulosti si otevřela vlastní květinářství Teddy Flowers, které ale nejspíš nefunguje. Byl o něj totiž velmi nízký zájem a Kašparová se ho očividně rozhodla zrušit. Na instagramový profil květinářství influencerka už totiž rok nepřidala žádný příspěvek a webové stránky květinářství nefungují. Kašparová jistě doufá, že parfémem zasáhne více lidí, ale zatím se zdá, že se její představy nesešly s realitou, protože její příspěvek zaujal žalostně málo lidí.