Lada Kašparová, která na sociálních sítích vystupuje jako Laduška, je jednou z influencerek, které oslovil Martin „Mikýř“ Mikyska v rámci projektu, kdy influencerům nabízel falešnou spolupráci s Čínou. Zdá se, že nikoho nepřekvapilo její nadšení pro čínskou propagandu, ale mladá influencerka kvůli tomu zároveň čelí extrémní kritice. Podle spousty lidí Kašparová patří mezi influencery, kteří udělají pro peníze cokoliv.
Kašparová se nejvíce do podvědomí lidí díky své účasti v reality show Like House. Od té doby jí rapidně narostla čísla na sociálních sítích a různé firmy ji začaly oslovovat s nabídkami spoluprací. Tak se stalo, že Kašparová začala na sociálních sítích propagovat vše možné. Díky vydělaným penězům začala cestovat všude možně a její nejoblíbenější destinací se stala Dubaj. Nabídka výletu do Číny ji velmi nadchla. 500 euro na den, natáčení videí a cestování ji očividně přišlo jako ideální spolupráce, ale v tu chvíli samozřejmě nevěděla, že se jedná o výmysl Mikysky a jeho týmu. Vzhledem k tomu, že na sociálních sítích svou tvorbou spoustu lidí pohoršila, nikdo s ní proto nyní neměl slitování a na její hlavu se valí kritika ze všech stran. Někteří lidé se ale místo kritiky Kašparové vysmívají.
„Zdravím, jsem Honimír Uzdichc*l z KLDRTour, kde děláme výlety do Severní Koreje. Kdy letíš do Číny? Uvidíme chašenky v Číně? Laduška ze sebe udělala takovou krávu. Laduška je pěkně mimo, je jedním z nejprohnilejších lidí na českém internetu. Ta by za prachy prodala i svou rodinu, je mi z ní zle. Nejhorší je, že tohle má prostě pozornost a prachy. Reálně ji lidé sledují jen proto, že je úplně mimo,“ reagují na kauzu lidé na sociálních sítích. Kašparová se zatím obrovskému průšvihu nijak oficiálně nevyjádřila a místo toho odcestovala do ciziny. Jenže v poslední době zájem o Kašparovou upadá. Lidi už očividně nebaví sledovat její profil, který je plný propagací a příspěvků z cest a v důsledku toho jí neustále odcházejí sledující. Za poslední měsíc dokonce přišla bezmála o tisíc sledujících.