Pondělí 24. března 2025, svátek má Gabriel
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Laduška | foto: FTV Prima

Co se stalo s Teddy Flowers od Ladušky? Květinářství beze slov zmizelo, kontaktní číslo neexistuje

Velmi pyšně a s nadšením otevírala influencerka Lada Kašparová, známá jako Laduška, svůj obchod s květinami Teddy Flowers. Už téměř dva roky však obchod na sociálních sítích nefunguje. I když Google stále hlásí, že je otevřeno, webové stránky jsou nefunkční a telefonní číslo neexistuje. V propagaci se zaměřila převážně na své parfémy.
  14:00

Influencerka Lada Kašparová, známá spíše jako Laduška, se proslavila hlavně svou účastí v reality show Like House, kde strávila měsíce ve vile s dalšími influencery. Po rebrandu show se objevila i v nové a velmi kritizované verzi Like Haf, kam přišla se svým psem Teddym. Krátce poté rozjela byznys s květinami a otevřela květinářství Teddy Flowers v Českém Brodě. Otevření obchodu následovalo po kontroverzi s jejím mazlíčkem, o kterého se údajně dlouho nestarala, přičemž se spekulovalo, že si ho vzala do péče jen kvůli show. I když si se svým byznysem zřejmě věřila, pořádala různé soutěže a nabízela spolupráce, už téměř dva roky obchod zdá se nefunguje.

Poslední příspěvek na sociálních sítích obchodu pochází z května 2023. I když nulová aktivita na sítích může naznačovat, že obchod již nefunguje, na Googlu stále hlásí, že mají otevřeno. To je však jediná zmínka o jeho provozu. Web se po otevření nezobrazuje a telefonní číslo na stránkách neexistuje. Lada Kašparová se přesunula k jinému byznysu a nyní propaguje květinářství Almast Flowers. Nejvíce se však v poslední době zaměřuje na propagaci svých vlastních voňavek „My Day“ a „My Night“, které nabízí za zhruba tři sta třicet korun ve spolupráci s obchodem Pařížské Parfémy.

Na voňavky nyní také zveřejnila podle reakcí lidí velmi zvláštní a trapnou reklamu, ve které hází bankovky do vzduchu. „Taky už tě nebaví házet tisíce do vzduchu za drahé parfémy? Firma Pařížské nabízí ekvivalenty voňavek známých značek a to za zlomek ceny,“ říká ve videu. Dále také zmíní, že firma právě pořádá soutěž o produkty v hodnotě tři sta tisíc korun. S pozitivními reakcemi se v komentářích pod videem však moc nesetkala. „Vysvětlí mi někdo, kdo tohle může dát na internet a myslet si, že je to v pohodě? Jako já taky mám rád peníze, ale neházím je po zemi a nedávám to na internet. Achjo, ta dnešní mládež,“ komentuje video jeden z lidí na Instagramu.

Laduška má dokonce profil i na platformě Hero Hero, kde svým fanouškům nabízí, jak sama píše, například pikantní obsah bez cenzury. Zájem o to je však zdá se minimální. Na profilu má pouze dva odběratele. I přes slib, že bude zveřejňovat alespoň jedno video týdně, poslední příspěvek zveřejnila v roce 2023. Zatímco její aktivita na profilu je nulová, zvláštní je, že svůj profil na platformě stále propaguje v popisku na Instagramu.

Témata: Laduška