Mladá influencerka Lada Horová, která si říká Laduška, si nedávno založila své vlastní květinářství Teddy Flowers. Název tehdy vyvolal velkou vlnu kritických reakcí kvůli tomu, že Teddy je jméno jejího psa, kolem kterého byla kauza ve spojitosti s reality show FTV Prima Like Haf.
V prodejně v Českém Brodě zákazníkům nabízí řadu nejrůznějších květin a pokojových rostlin. Teprve před pár dny však spolu se svým přítelem Bohoušem Třískou spustila e-shop, který nabízí ten samý sortiment. Laduška na instagramový profil prodejny přidala video, ve kterém ukazuje vázání kytice. V průběhu videa hraje tématická píseň od americké zpěvačky Miley Cyrus „Flowers“. Instagramový účet prodejny zatím sleduje pouze 1,6 tisíce lidí a zájem o příspěvky není nijak zvlášť velký.
Možná právě proto se Laduška rozhodla vyhlásit soutěž, ve které vybere pět influencerů, kteří mohou spolupracovat s jejím květinářstvím. „Ahojky, rozhodli jsme se dát možnost influencerům spolupracovat s Teddy Flowers. Tady vám dáváme odkaz, na kterém se zaregistrujete, projdete krátkým dotazníkem a třeba právě vás si vybereme. Hledáme až pět influencerů, takže se určitě přihlas,“ oznámila Laduška na svém instagramovém profilu.
„Pokud máte rádi květiny a chtěli byste je ukázat svým fanouškům, ozvěte se nám. Společně můžeme vytvářet krásné obsahy a nabídnout Vašim fanouškům slevové kódy a speciální nabídky,“ stojí na stránkách Teddy Flowers.
Teddy Flowers má také svůj účet na YouTube. Je na něm jen jedno video, ve kterém ukazuje kytici přítel Ladušky Bohouš Tříska. Video má 11 sekund a pouhých 278 zhlédnutí. Navzdory tomu, že Ladušku sleduje na Instagramu 228 tisíc lidí a má mezi nimi řadu fanoušků, kteří podpoří každou její věc, YouTube kanál nemá ani jednoho odběratele. Video má sice 7 lajků, ale nikoho nezaujalo natolik, aby dal odběr jejímu kanálu. Malé sledovanosti se obchod Teddy Flowers dočkal také na TikToku.
Tam ho sleduje pouze 465 sledujících a to i navzdory tomu, že jedno ze dvou videí se stalo poměrně sledovaným. Laduška, která v jednom z videí figuruje, se však setkala s kritikou. „Jako floristka musím říct ne, prosím ne. Toto nemá s floristikou nic společného. Prosím udělej si aspoň kurz na floristku. Tohle bolí,“ píše jedna z komentujících pod video. Jiní se Ladušky naopak zastávají, že kytice, kterou ve videu váže, vypadá pěkně a že nechápou kritiku ostatních.
Laduška navíc přišla o možnost propagace na TikToku ze svého vlastního účtu. Její účet je totiž z neznámého důvodu zablokovaný. Účet Ladušky sice sleduje 444,4 tisíc lidí, ovšem kvůli zablokování nemůže propagovat svůj nový obchod. I přes svou propagaci na Instagramu nezpůsobil její nový byznys nijak zvlášť velkou díru na trhu. Více byl řešený kvůli tomu, že Laduška dala obchodu název po svém psovi Teddym. Nově vymyšlenou spoluprací s influencery by tak mohl její obchod získat více čísel a zákazníků.