Někteří influenceři mají na sociálních sítích veliký dosah a často se stává, že si najdou partnery, kteří mají také velkou sledovanost. Někteří dokonce vztahem zajistí, že má jejich partner rázem tisíce nových sledujících. Samozřejmě se i často děje, že se influencerské páry snaží propojit dva tábory fanoušků, aby měly ještě větší dosahy. Pojďme se společně podívat na některé influencerské páry, které mají na sociálních sítích veliké dosahy.
Alžběta Levinská a Štěpánka Zaspalová
Levinská a Zaspalová veřejně oznámily vztah v únoru 2023. Zaspalová se tehdy rozešla s influencerem Janem Liškou a oznámila, že se zamilovala do basketbalistky Levinské. Od té doby jsou spolu a na sociální sítě přidávají společné příspěvky. Ačkoliv mají obě své vlastní spolupráce, několikrát se objevily ve společné reklamě, ve které propagovaly různé projekty a značky. Přidaly třeba příspěvek, který byl ve spolupráci s Footshopem a propagovaly influencerský label WELOVEFUN. Zaspalová má navíc svou vlastní značku oblečení ES.LEVITATE a spolu s Levinskou obě pózují v nejrůznějších kouscích oblečení. Zaspalovou momentálně sleduje na Instagramu 191 tisíc lidí a Levinskou 72 tisíc lidí a jejich příspěvek ze svatby získal 134 tisíc lajků, což je na české influencery poměrně vysoký počet.
Anna Šulcová a Vladislav Houška
Šulcová je nejsledovanější českou ženskou influencerkou a ačkoliv jí v poslední době ubývají sledující, neustále má obrovskou pozornost. Natáčí různá videa na YouTube, převážně vlogy a právě na Instagramu a YouTube je nejvíce vidět. Houška se oproti ní prosadil na TikToku, kde natáčel zábavná videa a afektovaně napodoboval chování holek. Úspěch měla i videa s jeho bývalou partnerkou Natálií Masarčíkovou, kdy natáčeli jejich každodenní život. Houška ale později oznámil vztah se Šulcovou a odstartovali společnou tvorbu. Založili si vlastní podcast Tenkej led, ve kterém spolu mluvili o různých vztahových problémech.
Jenže za tuto tvorbu byli oba kritizovaní, protože lidem často přišly jejich názor naprosto zcestné a nesmyslné. Houška si založil vlastní YouTube kanál, na který přidává především videa se Šulcovou. Jeho nejsledovanější video má momentálně 230 tisíc zhlédnutí. I Šulcová natáčí videa, ve kterých se převážně objevuje Houška, ale u Šulcové se nejedná o nic překvapivého, protože je zvyklá natáčet každodenní život, jehož součástí je nyní i Houška. Toho momentálně na Instagramu sleduje 78 tisíc lidí a Šulcovou sleduje 939 tisíc lidí. Ta ale i nadále své sledující ztrácí.
GoGo a Anna Purić
Youtuber GoGo, vlastním jménem Daniel Štrauch, je momentálně čtvrtým nejsledovanějším slovenským youtuberem. Jeho videa už ale nemají takový úspěch, jako kdysi, ale i tak ho momentálně na YouTube odebírá 1,7 milionu lidí. Jeho partnerka Purić je zase známá díky sociálním sítím. Kariéru odstartovala na Musica.ly a TikToku, ale později se její tvorba změnila. Není přesně známo, kdy s GoGem začali tvořit pár, ale i u nich můžeme vidět společné příspěvky na sociálních sítích. Na YouTube sice společná videa nemají, ale na Instagramu se pustili do společné tvorby. Oba totiž propagují různé firmy, značky a produkty.
Společně propagovali třeba módní značku Vermont, fotoaparáty Fujifilm Instax a za zmínku stojí i propagace české hokejové reprezentace a Coca Coly. Kromě propagací samozřejmě oba přidávají společné párové fotky, které jsou kolikrát focené profesionálními fotografy. Jinak ale svou popularitu ke společné tvorbě nijak nevyužívají a oba se soustředí na oddělené kariéry na sociálních sítích. GoGa sleduje na Instagramu 924 tisíc lidí a Purić 95 tisíc lidí.