Co dělá Marek Kaleta alias Marcus X Double, dříve známý hlavně jako Markus Revolta? Stále motivuje, postuje videa na sociální sítě a tak trochu se vrací se ke své minulosti. V příspěvcích se opět ukazuje cvičení, které ho kdysi proslavilo, zároveň s tím i rap a hudba.
To ale není všechno, čím se Kaleta nyní zabývá. Na svém profilu láká sledující na „třídenní podnikatelský workshop “ s podtitulem Jak vyexpandovat svoje podnikání na další úroveň. „3 denní podnikatelský workshop - jak zdoublovat svůj život, který vám ukáže přesné strategie, které Grant Cardone použil k vybudování podnikatelského impéria s ročním obratem kolem 200 milionů dolarů!“ píše se na webu Kalety, kde akci inzeruje.
Akce má její účastníky naučit jak budovat brand, jak budovat více produktů a rychleji či „jak se stát top prodejcem, i když nesnášíte prodávat“.
Akce je naplánovaná na tři dny a Kaleta na ni prodává hned několik variant lísků. Ty nejlevnější stojí v době psaní článku 5 214 korun. Cena se ale podle informací na webu pravidelně zvyšuje, vždy o 10 procent k prvnímu dni v měsíci. S tím, že je akce naplánovaná na začátek října, ještě jedno zdražení přijde.
Vstupenky jsou rozdělené do čtyř cenových kategorií, ta nejdražší vyjde na závratných 42 tisíc korun. Součástí lístku je i „měsíční 1na1 coaching na zavedení informací z Boot Campu“, audit a strategický plán a sleva na další produkt. Jenže se nejedná o nejdražší verzi lístku, tou je „lístek diamant“. Jeho cena? 85 tisíc korun. Navíc je v něm večeře a snídaně pouze s Kaletou a následně jednou za týden hodinový videohovor s Kaletou, a to celkem čtyřikrát. Cenovka za čas s ním je tak poměrně vysoká. I když by mělo jít o prémiový zážitek, naklikat si diamantových vstupenek jde na webu neomezený počet.
I když příspěvky o workshopu mají mnohem méně interakcí, než Kaletovy jiné příspěvky, z komentářů se zdá, že zájemců o akci je dost. „Všem podnikatelům seminář doporučuji . Každý tam najde co potřebuje a obrovskou energii,“ píše jedna z uživatelek. Podobných komentářů je na webu dost. Při bližším prozkoumání jednotlivých profilů člověk zjistí, že jde často o osoby, které podnikají v nejrůznějších verzích multilevel marketingu. Vzhledem k tomu, že prodej vstupenek funguje přes Kaletův web, tak kapacita a její naplnění nejde ověřit.
I přes pozitivní reakce se u Kalety stále objevují i reakce negativní, v menším množství. Je tak otázkou, zda mu je lidé zkrátka už tolik nepíšou nebo je správce jeho profilu maže. Někteří lidé si utahují z jeho hudby, jiní nevěří jeho motivačním a podnikatelským radám. „Polib si elipsy, obchodníků s deštěm,“ píše jeden z lidí.
Kromě toho Kaleta pořádá workshopy zdarma a figuruje v několika firmách. Na ty se zaměříme v následujících dnech.