Úterý 21. května 2024, svátek má Monika
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Martin Mikyska alias Mikýř | foto: Instagram

Mikýř natočil propagační video pro Oktagon. Podle některých se jedná o nejlepší reklamu vůbec

Youtuber Martin „Mikýř“ Mikyska se stal hlavní tváří promování odvety Vémoly a Kincla. Natočil totiž pro organizaci Oktagon video, ve kterém láká lidi na velkolepou podívanou. Video je plné efektů a za pouhé dva dny má statisíce zhlédnutí. Podle některých se jedná o nejlepší reklamu Oktagonu.
  10:00

Organizace Oktagon chystá už třiačtyřicátý turnaj smíšených bojových umění. Hlavním zápasem celého turnaje má být titulový zápas mezi Karlem „Terminátorem“ Vémolou a Patrikem Kinclem. K promování zápasu však tentokrát organizace zvolila naprosto odlišný způsob videa, který zaujal obrovské množství lidí. O celé video se totiž postaral youtuber Martin „Mikýř“ Mikyska, který opět předvedl jeho klasický tvůrčí styl, na který jsou všichni na jeho kanále zvyklí. Za použití všemožných efektů představil blížící se zápas a diváci jsou z videa nadšení.

@Jakub Enžl je certifikovaný gymrat #mikyr #mupi #mikyrovomoudro #mupitalk

4. května 2023 v 19:55, příspěvek archivován: 4. května 2023 v 19:55

Video, které Mikyska pro Oktagon vytvořil, je plné humoru a slovních hříček. Pomocí efektů, které v něm použil, dokázal z plánovaného střetu Vémoly a Kincla, stejně tak jako z jejich vzájemné nenávisti, udělat jednu velkou legrační historku. Kincl se totiž po prvním střetu s Vémolou nechal slyšet, že od prvního kola zápasu neviděl na pravé oko. Mikyska však pomocí efektů vysvětlil, že za to může on, protože Kincla omylem trefil špuntem z láhve šampaňského.

Podobných vtipů je ve videu plno, zajímavé ovšem je, že se vedení Oktagonu rozhodlo, promovat nadcházející zápas právě za pomoci Mikysky. V minulosti mělo úspěch video, ve kterém herec a moderátor Jan Kraus promoval zápas mezi Vémolou a Véghem. Video má 340 tisíc zhlédnutí a diváky velmi nadchlo.

Podobně tomu je i s videem od Mikysky, které se objevuje na všech sociálních sítích. „Mega zápas si vždycky zaslouží něco speciálního. Věci, které vidíte u Oktagonu, si vždycky děláme sami. My nevyužíváme žádné agentury, žádné jiné tvůrce, všechno je to náš tým. A proč Mikýř? Hodilo se to, použít něco jiného, udělat si to zajímavější a Mikýř má navíc rád Oktagon,“ vysvětlil pro redakci Antiyoutuber.cz ředitel marketingu organizace Oktagon Nikolas Pátek.

Mikýřovi navíc vedení nechalo zcela volnou ruku v tom, jak může pojmout promování zápasu. Že se to Mikýřovi opravdu povedlo, dokazuje nejen počet zhlédnutí na sociálních sítích, ale také pochvalné komentáře, které se pod videem objevují.

Je to humor. Nemyslíme to vážně. Máme vás radi ženy ❤️ #mikyr #mupi #mikyrovomoudro #mupitalk

4. května 2023 v 19:55, příspěvek archivován: 4. května 2023 v 19:55

Video k zápasu Vémoly a Kincla, které bylo vytvořené Mikyskou, se navíc objevilo na jeho kanále na YouTube, a také na jeho instagramovém profilu, kde byl označený i profil Oktagonu. Na Instagramu má video za pouhé dva dny přes 300 tisíc zhlédnutí a to je přesně to, co bylo cílem celé spolupráce s Mikyskou. „Mikýře sleduje poměrně velká skupina lidí, je tam určitý průnik co se týče věku i zájmu. To je také důvod, proč se video objevilo právě na jeho kanále a až potom jsme si to převzali k sobě,“ vysvětlil Pátek. Jednalo se tedy také o marketingovou strategii, aby byli osloveni i sledující Mikysky. Propojení účtů Oktagonu a Mikysky totiž pomůže oběma stranám. Oktagon totiž sledují lidi, kteří Mikysku vůbec nemusí znát a naopak.

Komu fandíš ty? ���� #oktagon

4. května 2023 v 19:55, příspěvek archivován: 4. května 2023 v 19:55

Reakce na video, které Mikyska pro Oktagon vytvořil, jsou prý převážně pozitivní. Někteří lidé říkají, že to byla doposud nejlepší reklama, kterou kdy od Oktagonu viděli. „Nejlepší nápad spojit se s Mikýřem. Dejte prémie tomu, koho to napadlo,“ chválí si video jeden z diváků. Dohromady má podle Pátka na všech sociálních sítích video už přes půl milionu zhlédnutí a další neustále přibývají. Spolupráce s Mikyskou se tak opravdu vyplatila.

Témata: TvTwixx