Organizace Oktagon chystá už třiačtyřicátý turnaj smíšených bojových umění. Hlavním zápasem celého turnaje má být titulový zápas mezi Karlem „Terminátorem“ Vémolou a Patrikem Kinclem. K promování zápasu však tentokrát organizace zvolila naprosto odlišný způsob videa, který zaujal obrovské množství lidí. O celé video se totiž postaral youtuber Martin „Mikýř“ Mikyska, který opět předvedl jeho klasický tvůrčí styl, na který jsou všichni na jeho kanále zvyklí. Za použití všemožných efektů představil blížící se zápas a diváci jsou z videa nadšení.
Video, které Mikyska pro Oktagon vytvořil, je plné humoru a slovních hříček. Pomocí efektů, které v něm použil, dokázal z plánovaného střetu Vémoly a Kincla, stejně tak jako z jejich vzájemné nenávisti, udělat jednu velkou legrační historku. Kincl se totiž po prvním střetu s Vémolou nechal slyšet, že od prvního kola zápasu neviděl na pravé oko. Mikyska však pomocí efektů vysvětlil, že za to může on, protože Kincla omylem trefil špuntem z láhve šampaňského.
Podobných vtipů je ve videu plno, zajímavé ovšem je, že se vedení Oktagonu rozhodlo, promovat nadcházející zápas právě za pomoci Mikysky. V minulosti mělo úspěch video, ve kterém herec a moderátor Jan Kraus promoval zápas mezi Vémolou a Véghem. Video má 340 tisíc zhlédnutí a diváky velmi nadchlo.
Podobně tomu je i s videem od Mikysky, které se objevuje na všech sociálních sítích. „Mega zápas si vždycky zaslouží něco speciálního. Věci, které vidíte u Oktagonu, si vždycky děláme sami. My nevyužíváme žádné agentury, žádné jiné tvůrce, všechno je to náš tým. A proč Mikýř? Hodilo se to, použít něco jiného, udělat si to zajímavější a Mikýř má navíc rád Oktagon,“ vysvětlil pro redakci Antiyoutuber.cz ředitel marketingu organizace Oktagon Nikolas Pátek.
Mikýřovi navíc vedení nechalo zcela volnou ruku v tom, jak může pojmout promování zápasu. Že se to Mikýřovi opravdu povedlo, dokazuje nejen počet zhlédnutí na sociálních sítích, ale také pochvalné komentáře, které se pod videem objevují.
Video k zápasu Vémoly a Kincla, které bylo vytvořené Mikyskou, se navíc objevilo na jeho kanále na YouTube, a také na jeho instagramovém profilu, kde byl označený i profil Oktagonu. Na Instagramu má video za pouhé dva dny přes 300 tisíc zhlédnutí a to je přesně to, co bylo cílem celé spolupráce s Mikyskou. „Mikýře sleduje poměrně velká skupina lidí, je tam určitý průnik co se týče věku i zájmu. To je také důvod, proč se video objevilo právě na jeho kanále a až potom jsme si to převzali k sobě,“ vysvětlil Pátek. Jednalo se tedy také o marketingovou strategii, aby byli osloveni i sledující Mikysky. Propojení účtů Oktagonu a Mikysky totiž pomůže oběma stranám. Oktagon totiž sledují lidi, kteří Mikysku vůbec nemusí znát a naopak.
Reakce na video, které Mikyska pro Oktagon vytvořil, jsou prý převážně pozitivní. Někteří lidé říkají, že to byla doposud nejlepší reklama, kterou kdy od Oktagonu viděli. „Nejlepší nápad spojit se s Mikýřem. Dejte prémie tomu, koho to napadlo,“ chválí si video jeden z diváků. Dohromady má podle Pátka na všech sociálních sítích video už přes půl milionu zhlédnutí a další neustále přibývají. Spolupráce s Mikyskou se tak opravdu vyplatila.