Neděle 15. září 2024, svátek má Jolana
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Mikýř pořádá vědomostní soutěž o 250 tisíc korun. Zúčastnit se mohou jen jeho předplatitelé na Herohero

Populární influencer Martin „Mikýř“ Mikyska pořádá speciální vědomostní soutěž o dvě stě padesát tisíc korun. Po rozhovoru v O2 areně přichází s dalším projektem, který by mu mohl pomoci stát se opět nejodebíranějším tvůrcem na platformě Herohero. Zúčastnit se soutěže mohou pouze ti, kteří u něj na platformě mají odběr.
  18:21

Martin „Mikýř“ Mikyska je známý svými nevšedními, často šílenými, ale vtipnými nápady. Účastnil se například přihlásit do populární česko-slovenské reality show Survivor, pravděpodobně s cílem pobavit se a vytvořit zajímavý obsah. To se mu podařilo, soutěž vyhrál a po návratu do Česka z ostrova uskutečnil velký rozhovor v O2 areně, který zveřejnil pouze na své Herohero. To mu pomohlo získat obrovský počet nových platících odběratelů, čímž se stal největším tvůrcem na platformě. Po několika měsících však začali jeho sledující postupně odcházet. Nyní přichází s dalším projektem.

„Chcete bít milionáře?“ říká Mikýř na začátku svého nového videa na Instagramu, načež schytává sám od sebe několik ran pěstí a baseballovou pálkou. „To je ilegální. Ale v naší soutěži můžete vyhrát skoro deset milionů korun. Konkrétně dvě stě padesát tisíc,“ pokračuje. Do soutěže se může přihlásit zdá se jen ten, který ho nějak finančně podpořil, buď skrze odběr na Herohero, či koupí jeho produktů. „Jak by vypadal milionář, kdybychom ho dělali my? To už brzy zjistíme, protože přichází vědomostní soutěž s názvem ,Vědomostní soutěž’,“ vysvětluje v popisku videa, že půjde o vědomostní soutěž.

Zdá se, že většina jeho sledujících je z ohlášení jeho nového projektu nadšená. „O můj bože, tak to beru,“ komentuje Mikýřovo video jeden z lidí na Instagramu. „Mikýř jako moderátor vědomostní soutěže? No tak to bude masterclass,“ píše další. Nových odběratelů na Herohero mu však zatím moc nepřibývá, spíše naopak. Ještě nedávno jich měl deset tisíc, nyní jich má přes osm tisíc devět set. Je tak tedy zřejmě jen otázkou času, kolik lidí soutěž zaujme a jak ji youtuber ještě zpropaguje.