Donaldson podal přihlášku na ochrannou známku MrBeast Financial 13. října. Podle popisu má jít o platformu, která by mohla zahrnovat mobilní aplikaci pro bankovní a investiční služby, směnu kryptoměn, finanční poradenství a další online nástroje. Přestože zatím není jasné, kdy nebo zda se projekt skutečně spustí, jde o další krok k tomu, aby MrBeast rozšířil svou značku daleko za hranice YouTubu.
Podle informací serveru Business Insider jeho společnost Beast Industries už dříve prezentovala investorům nápady na kreditní karty, půjčky nebo platformu pro tvůrce obsahu, která by pomáhala dalším youtuberům dosáhnout podobného úspěchu. Značka MrBeast Financial tak zapadá do širší strategie, v níž Donaldson proměňuje svůj mediální vliv v konkrétní byznysové projekty.
MrBeast, který má na hlavním kanálu přes 446 milionů odběratelů, se proslavil spektakulárními videi a velkorysými výzvami, ve kterých rozdává miliony dolarů či auta fanouškům. Vedle YouTubu už vybudoval značky jako MrBeast Burger, Feastables nebo novinku Lunchly, a postupně se stal jednou z nejvlivnějších osobností digitální ekonomiky.
„Chci být největším YouTube kanálem všech dob,“ řekl Donaldson v rozhovoru pro Rolling Stone v roce 2022. „Ne ani kvůli egu. Nevím proč, prostě to chci. Dává mi to důvod vstát z postele a makat. Ale ano, je v tom i trochu marnivosti.“ Donaldson ani jeho zástupci zatím projekt veřejně nekomentovali.
