Známá influencerka Nela Slováková už delší dobu podniká se svým e-shopem „Neonkárna“, který nabízí široký sortiment zboží od oblečení a různých doplňků až po například elektronické cigarety. Slováková však často čelí kritice za údajně předražené produkty, které je podle uživatelů možné pořídit na jiných stránkách výrazně levněji. Podobné reakce vyvolala i nyní, když na Instagramu představila visačky na kufry. Ty na svém e-shopu prodává za téměř čtyři sta korun, zatímco jinde jsou k dostání za podstatně nižší ceny.
Jelikož byla Nela Slováková na sociálních sítích lidmi často obviňována z přeprodávání produktů z Číny, rozhodla se u některých z nich na svém e-shopu zdůraznit, že tomu tak není. „Jde o stoprocentní ruční práci. Visačky vznikají v krásném Slovensku a nejde o čínský výrobek,“ uvádí například u svých cestovních visaček na kufry, které prodává za tři sta devadesát devět korun. Právě tato cena však nyní vyvolala vlnu kritiky na sociálních sítích. Lidé poukazují na to, že podobné produkty se na jiných e-shopech běžně prodávají za zlomek této částky, většinou v rozmezí od deseti do maximálně sta korun.
Lidé na sítích tak momentálně nekritizují jen Slovákovou, ale i její fanoušky, kteří si tento produkt od ní koupí. Těm se spíše vysmívají. „Kde je poptávka, vznikne nabídka. Jestli si to některé fanynky koupí, dobře jim tak,“ komentuje jedna slečna v diskuzi na Facebooku. „Tohle musí koupit jen opravdový dement,“ píše další z lidí ve skupině. Mnoho dalších uživatelů se také svěřuje, že si podobný produkt oni sami pořídili na jiných stránkách daleko levněji. „Ty jo, já mám z Actionu jeden krásný a pevný za patnáct korun,“ píše jiná slečna v diskuzi.