Organizace Oktagon oznámila další velmi atraktivní zápas. Do boje se znovu vrací šampion střední váhy Patrik Kincl, který bude obhajovat svůj titul, který se mu pokusí vzít Kerim Engizek. Vedení organizace k promování zápasu, který vyvolal mnoho pozitivních i negativních reakcí, využilo dva youtubery.
Kincl se měl utkat s Matějem Peňázem, ale k tolik očekávanému zápasu nakonec nedošlo. Nyní se ale Kincl opět připravuje na obhajobu svého pásu a postaví se mu německý zápasník Engizek, který se předvede na domácí půdě. Engizek v Oktagonu sice zápasil pouze dvakrát, ale své soupeře dokázal ukončit v prvním kole. Kincl má na svém kontě za dobu svého působení v Oktagonu mnohem více zápasů i výher a někteří lidé se proto diví, proč právě Endizek dostal možnost zápasit o titul šampiona střední váhy.
„Kerim Engizek je chytrý chlapík. Dvě výhry nad nehodnocenými borci a hned potom titul. Stačí porazit dva nehodnocené zápasníky a máš titulový zápas? Tohle jsem nečekal,“ diví se lidé. Drtivá většina lidí se ale na zápas těší. Endizek je totiž velmi nebezpečný zápasník a Kincla čeká opravdu náročný zápas. Vedení organizace Oktagon se rozhodlo pro překvapivé promování tohoto zápasu. Domluvilo se totiž s youtubery Martinem Hložkem a Michalem Forejtem, kteří mají oba stovky tisíc odběratelů na YouTube. Youtubeři natočili scénku, kdy spolu hrají bojovou videohru a vybírají si své zápasníky. Jeden si vybral Kincla a druhý zase Endizeka. Lidé jsou s novou formou promování zápasu velmi spokojení.
„My se obecně v Oktagonu v poslední době snažíme ty proma posouvat na trochu jinou úroveň. Hlavně si i uvědomujeme, že se doba mění a to samozřejmě vyžaduje i práci s materiálem jako takovým. My jsme za poslední měsíce změnili naši mentalitu nejen v tom, jak pracovat s digitálním promem, ale i v práci s tvářemi v digitálním světě a to jsou právě influenceři,“ řekla pro redakci Antiyoutuber.cz ředitelka digitální technologie Oktagonu Kateřina Opara. PR manažer organizace Jakub Schröder prý přišel s nápadem, že by promo zápasu mohlo být formou herního spotu.
„Já jsem to doplnila o to, že by v tom herním spotu mohli účinkovat influenceři. Hložek a Forejt se oba věnují gamingu, to byla pro nás jedna z hlavních priorit. My jsme nechtěli obsadit nikoho jen tak a chtěli jsme, aby to bylo uvěřitelné. Proto jsme šli tímto směrem. Oba dva se nám zdáli jako nejlepší možnost. Jednak mají oba podobné publikum a navíc nám přišli jako vhodní adepti, které bychom mohli spojit s naší značkou,“ řekla Opara.