Téměř polovina českých žen zažila při velikonoční pomlázce bolest. Třetina si odnesla modřiny. Pětina zažila pocit bezmoci a ponížení. Přesto tradice přežívá. Značka FURIOSA říká dost a spouští provokativní kampaň #PomlázkaIsCancelled.
Alarmující data z výzkumu NMS Market Research jen potvrdila to, co Veronika Tázlerová, Head of Marketing FURIOSA, dlouho vnímala. „Sama jsem nikdy pomlázku neměla ráda, stejně jako většina mých kamarádek. Když jsme pak viděly, že 79 % žen sdílí stejný pocit, dostala naše osobní zkušenost jasná čísla,“ říká Tázlerová. „Není to útok na tradice. Je to výzva k probuzení založená na reálných pocitech žen.“
FURIOSA přináší na Velikonoční neděli novou tradici: místo bolestivého šlehání nabízí posílení ženské sebedůvěry. Kampaň vizuálně zobrazuje sebevědomé ženy lámající pomlázky, doplněné o tvrdá data z výzkumu o tom, jak ženy tuto velikonoční tradici vnímají.
„Neříkáme, co je správné. Říkáme: tvoje tělo, tvoje pravidla, tvoje Velikonoce,“ vysvětluje Tázlerová. „FURIOSA® vznikla, aby dodávala ženám odvahu žít podle vlastních pravidel. Když vidíme, že většina žen prožívá tradiční svátek s nechutí a strachem, nemůžeme stát stranou. Je čas na změnu.“
Pro ženy má FURIOSA jasný vzkaz: „Šperky FURIOSA ti dodají odvahu a sebevědomí postavit se zastaralým tradicím. Oslav Velikonoce podle svých představ.“ Vzkaz kampaní posílá i mužům, kterým radí, aby místo modřin dali letos ženám radost z nových šperků.
Kampaň přichází s velikonoční flash sale 1+1 zdarma na všechny šperky FURIOSA od neděle 20.4. do úterý 22.4. Stačí použít kód „pomláska“. Do kampaně jsou zapojeni i influenceři, mezi nimi například Mariana Prachařová.
FURIOSA není jen značka šperků. Je to symbol odvahy být sama sebou a žít život podle vlastních představ. Mluví k sebevědomým a nezávislým ženám, které se nebojí zpochybňovat společenská očekávání a hledají autentické sebevyjádření.