Olomoucká restaurace Entrée, kde jako šéfkuchaře působí Přemek Forejt, se v minulosti mohla pyšnit téměř plným počtem hvězdiček na Google recenzích. Mluvilo se o ní jako o luxusním podniku a každý ji bral seriózně. To se po vydání reklamy s největším fastfoodovým řetězcem na světě změnilo. Lidé jsou pohoršeni, utahují si z Forejta a i z Entrée. Nelíbí se jim, že talentovaný šéfkuchař spolupracuje s fastfoodem, kde podle nich jídlo kvalitní není.
Píší vzkazy do zmíněných Google recenzí, ve kterých kleslo hodnocení restaurace na 4,5 hvězdičky. Z recenzí je zřejmé, že lidé v restauraci nebyli, pouze se jim nelíbí Forejtova reklama a celková spolupráce z McDonald’s.
@cringe_recenze Odpovědět uživateli @🦋 Lets Go to @mcdonaldsczsk sorry Entrée 🍔🍟🥤 #cringe #mcdonalds #fyp #protebe ♬ původní zvuk - McDonald's CZ&SK
„Kdyby to bylo fresh mám to rád, ale ta cucumber sauce nic moc,“ zní jedna z recenzí. Naráží tak na slova songu, který Forejt pro řetězec natočil.
„Radši McDonald’s protože tam na rozdíl od této restaurace ví přesně co je to kvalitní surovina a jak mi udělat mňam mňam v bříšku,“ naráží další.
Recenzí na Googlu má Entrée k dvěma tisícům, těch negativních, které naráží na spolupráci s McDonald’s v posledních dvou dnech přibývají desítky prakticky každou minutu. Spousta z nich je v podobném duchu. Utahuje si z textu písničky, ale třeba i z toho, že Forejt má v McDonald’s dohlížet na kvalitu.
Hodnocení přibývají tak rychle a v takové míře, že si toho všimli i zaměstnanci restaurace.
„Recenze čteme a moc nás mrzí, nejsou úměrné tomu, co naše restaurace dělá. Nemají nic společného s naší kuchyní a lidé, co to píší, neví nic o kvalitě námi podávaného jídla,“ podotkla manažerka restaurace Entrée Kateřina Bortlová. Z jejího hlasu byl slyšet smutek a zklamání. „Nemáme vliv na to, co Přemek dělá. Celá situace mě moc mrzí a jediné, co můžeme udělat, je nadále se snažit dělat maximum s naším jídlem, dodala.
K psaní negativních recenzí se hecují lidé i na TikToku a snaží se být co nejvtipnější. Přibývá ale i těch, kterým se akce nelíbí.
„Sice jsem tam ještě nebyl, ale to co se tu děje, to je příšerný. Děti by neměli mít možnost psát recenze a ničit nikomu podnik, kvůli reklamě, která s touhle restauraci nemá absolutně nic společného,“ píše jeden z recenzujících, který dal Entrée pět hvězdiček.
Pro McDonald’s je reklama ale poměrně dobrým marketingovým tahem. Zaznamenali ji téměř všichni, kdo používají sociální sítě a na TikToku k tanečku Forejta vzniká mnoho duetů. Restaurace s rychlým občerstvením má vybudované jméno značky, které praví, že je levná, rychlá a dostupná. Vtipná videa ji tak mohou poškodit jen těžko.
Pro porotce Masterchefa jsou ale zesměšňující, podle lidí až trapná a mají negativní vliv na jeho dosavadní práci.
@enie423 #duet s @@McDonald's CZ&SK #mcdancechallenge ♬ původní zvuk - McDonald's CZ&SK
Přemek Forejt je uznávaným kuchařem a vlivnou osobností. Jak bude pokračovat jeho pěvecká a herecká kariéra by si ještě měl nechat projít hlavou a přenechat ji spíše své talentované partnerce. Další bizarní videa a reklamy by mohly zásadně ovlivnit jeho kulinářskou kariéru.
Už nyní bude mít mnoho práce s tím získat zpátky prestiž jména restaurace Entreé.