Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek

Rusové a Ukrajinci spolu bojují i na sítích | foto: Antiyoutuber.cz

Rusové a Ukrajinci bojují i na TikToku. Předhánějí se, kdo dostane víc peněz

Válka na Ukrajině trvá už téměř rok. Bojové pole však nejsou jediné místo, kde společně dva národy bojují. Své spory přenášejí i do oblasti sociálních sítí. Na TikToku v posledních dnech trendují streamy, ve kterých se Ukrajinec s Rusem předhání, kdo dostane víc donatů.
  11:33

TikTok je známý tím, že mnoho jeho trendů je často velmi zvláštních. Reagují na feminismus, filmy, seriály, ale i politické konflikty. I proto se Rusové a Ukrajinci rozhodli řešit své spory i na sociálních sítích. Na TikTok streamech se předhánějí, kdo dostane více donatů.

Ve čtvrtek 24. února ruští vojáci napadli Ukrajinu a začala tak válka, která se táhne již téměř rok. Jak už to bývá zvykem, národy se rozhodly dokazovat, že jsou lepší než ten druhý, všemi možnými způsoby. Jedním z nich je i TikTok, kde od počátku konfliktu Rusové a Ukrajinci bojují někdy i zvláštními cestami.

V posledních pár dnech se TikTokem rozšířily společné streamy Rusů a Ukrajinců. Za sebou mají vždy v pozadí vlajku své rodné země a předhánějí se, kdo dostane více dárků. Většinou se ve videích společně ani nebaví, jen děkuji lidem, že jim poslali dárky. Přesto jsou streamy velmi populární a sledují je tisíce lidí.

@denis.st_ McDonald’s Russia #slavic #russia #mcdonalds #wowa #bigmac #burger #russen #russland #comedy #viral #fy #fyp #foryou #fürdich #füreuch #fürdichseiteシ #fürdichpage #fds ♬ The god ending - Djdndndnd

Není to poprvé, kdy oba národy bojují i na sociálních sítích. V minulosti TikTokem kolovala videa, kdy si Rusové nechávali puštěný plynový vařič na ty nejvyšší stupně a vysmívali se Ukrajincům a i všem Evropanům, že trpí energetickou krizí.

@markovalenteje #russia #ukraine #fyp #war #mcdonalds #leaving ♬ the lazy song - 🍪

Ukrajinci a Evropané si to však nenechali líbit a na platformu postovali videa, kde se Rusům smáli, že jim v jejich zemi přestaly působit téměř všechny mezinárodní značky.Na videích tak ukazovali řetězce jako je Starbucks či Subway a ptali se, jaké to je, nesmět je navštívit.