Středa 21. února 2024, svátek má Lenka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Selena Gomez dostihla Kylie Jenner. Obě jsou nejsledovanějšími ženami na Instagramu

Zpěvačka Selena Gomez se nově dělí spolu s Kylie Jenner o pozici nejsledovanější ženy na Instagramu. Obě mají vlastní produkty, spolupráce s luxusními značkami a také historii se známými partnery.
  15:18

Selena Gomez | foto: Instagram

V tom, kdo má nejvíc sledujících na sítích, se globální celebrity předhánějí roky. Momentálně se o pozici nejsledovanější ženy na Instagrau dělí hned dvě. Americká zpěvačka a herečka Selena Gomez se svým počtem sledujících na Instagramu totiž dohnala Kylie Jenner. Obě sleduje 380 milionů uživatelů.

V lednu roku 2022 se Jenner stala první ženou, která dosáhla hranice 300 milionů sledujících. O dva měsíce později se totéž povedlo také Gomez. Ta se tak zároveň stala i nejsledovanější zpěvačkou. Těsně za nimi byla zpěvačka Ariana Grande, kterou momentálně sleduje 357 milionů lidí. K tomu být nejsledovanějším účtem na Instagramu vůbec, jim všem ale chybí poměrně dost sledujících. Nejsledovanějším člověkem je totiž fotbalista Cristiano Ronaldo, kterého momentálně sleduje přes 551 milionů lidí.

Kylie Jenner, celebrita, která je známá díky reality show „Keeping Up with the Kardashians“, na svůj Instagram přidává fotky, které jsou většinou focené profesionály. Na některých z fotek také pózuje pro různé luxusní značky, se kterými spolupracuje. Jenner často promuje svoje vlastní kosmetické výrobky. Značek totiž vlastní hned několik, kromě Kylie Cosmetics i Kylie Skin či Kylie Baby.

@vanityfairitalia @luigiandiango

22. února 2023 v 17:03, příspěvek archivován: 25. února 2023 v 15:20

První z nich, Kylie Cosmetics, nabízí, jak už název napovídá, kosmetiku. Všemožný make-up, rtěnky, řasenky a podobně. Značku na Instagramu sleduje 25,8 milionů uživatelů. Kylie Skin by Kylie Jenner, nabízí produkty, které jsou cílené na péči o pleť. Třetí z produktů, které Jenner nabízí, jsou plavky. Poslední firma vyrábí produkty pro děti, například mýdla, krémy a hřebeny. I tyto tři firmy mají přes milion sledujících.

Selena Gomez má na rozdíl od Jenner pouze jednu značku, Rare Beauty. Instagramový profil firmy sleduje 3,8 milionů uživatelů. Gomez také spolupracuje s projektem Wondermind, který pomáhá lidem zlepšit jejich mentální zdraví a motivovat je.

Na svůj profil přidává nejen fotky se svými produkty, ale také ze svých koncertů, z filmů, z reality show a z dovolené. V poslední době se na jejím profile často objevují fotky s Brooklynem Backhamem, synem známého fotbalisty Davida Backhama, a jeho manželkou Nicolou.

Oběma ženám přibyli sledující také díky jejich partnerům. Jenner totiž měla vztah s americkým rapperem Travisem Scottem, se kterým má dvě děti. Pár se spolu ale na začátku letošního roku rozešel. Scotta sleduje přes 49 milionů lidí. Je tedy pravděpodobné, že po dobu jejich vztahu se propojili základny fanoušků a oba si tak navzájem přispěli, co se týče sledujících.

To stejné se dá říct také o Seleně Gomez. Ta totiž chodila s popovým zpěvákem Justinem Bieberem. Byli spolu od roku 2011 do roku 2018, kdy se rozešli. Biebera v současné době sleduje 278 milionů lidí. Gomez také chodila se zpěvákem The Weeknd, kterého sleduje 49 milionů lidí. Je tedy jasné, že i Gomez si získala některé ze svých sledujících díky vztahům, které měla.