Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela

Mikýř a Shopaholic Adel | foto: Instagram Martina

Mikýř a rozhovor se Shopaholic Adel: prý se k němu pozvala sama

Martin Mikyška alias Mikýř komentuje hodně veřejně diskutovaný rozhovor se Shopaholic Adel. Ta se prý sama nabídla, že s ní může udělat rozhovor pod příslibem vysoké sledovanosti videa. Mikýř si prý teď není jistý, zda i ona celý koncept rozhovoru brala s humorem.
  12:20

Martin Mikyska, též známý jako Mikýř, je osmadvacetiletý videotvůrce původem z Chrudimi. Je známý především díky svému pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem. Ve videích často kritizuje kontroverzní videa a influencery, rozebírá a objasňuje jejich kauzy a zároveň radí, na co si dávat na internetu pozor. Nedávno si do svého pořadu pozval na rozhovor v poslední době snad nejvíce viditelnou osobu českého internetu Adélu Pulcovou, spíše známou pod přezdívkou Shopaholic Adel.

Rozhovor přitáhl hodně pozornosti, obzvlášť kvůli stylu, jakým byl veden. Mikýř totiž Shopaholic Adel pokládal v podstatě nesmyslné otázky, na které se ona snažila najít odpověď. „Měly by být legalizované všechny druhy sýru, nebo nenávidíš svobodu?“ dotazoval se Mikýř. „Tak svoboda je v pohodě, spíš ty sýry ne,“ odpovídala na otázku Shopaholic Adel. Celý rozhovor byl v podstatě založen na otázkách stejného typu. U diváků vyvolal vlnu různých reakcí. Někteří moderátora chválili, jak dokonale pojal styl celého podcastu, jiní zase kritizovali znemožňování Shopaholic Adel kladenými otázkami, další zase komentovali její duševní zdraví.

Mikýř se k rozhovoru vyjádřil v podcastu Čestmíra Strakatého. Jeho záměrem prý nebylo nikoho zesměšnit, chtěl pouze vytvořit zábavný content. Pulcová mu pro vytvoření tohoto typu videa přišla jako ideální člověk. Navíc se celou dobu snažila odpovídat na nesmyslné otázky co možná nejvíc vážně. Mikýř si ale není jistý, zda si z celého rozhovoru i ona nedělala legraci. Spíš se ovšem přiklání k verzi, že to celé brala seriózně. Celý nápad na rozhovor vznikl na základě zprávy, kterou údajně Pulcová Mikýřovi poslala. Žádala ho v ní o přijetí do podcastu, pod příslibem velké sledovanosti. „Existuje armáda lidí, kteří čekají na každý její zásek a samozřejmě tím, jaká ona je, ty záseky pořád přicházejí a budou přicházet,“ zmínil Mikýř v rozhovoru. Před rozhovorem o Shopaholic Adel věděl jen velmi málo a až zpětně se dozvěděl, jakou má povahu a jaká videa točí, což podle něj ještě více tvoří paradox celého jejich podcastu. Podle jeho názoru Pulcová tvoří svůj obsah na základě sledovanosti a monetizaci.

Po rozhovoru Pulcová děkovala za možnost navštívit jeho pořad. On sám prý nečekal, že se video dostane do trendů a stane se tolik rozebíraným nejen mezi fanoušky, ale i mezi reakčními kanály na YouTube. Kvůli pochopení kontroverze vytvořeného rozhovoru zůstal s Pulcovou v kontaktu i několik dní poté, co bylo video zveřejněno na internetu. Zajímaly ho totiž reakce, které Shopaholic Adel obdržela. Pulcová údajně zprávy a komentáře nečte, kvůli množství nadávek a výhrůžek kterým musí čelit. Mikýř však řekl, že podle jejich komunikace mu Pulcová přišla v naprosté psychické pohodě. „Nevěděl jsem, jaká bude její reakce. Způsob jakým k tomu přistupuji, je hravý. Kdyby naproti mně seděl kdokoliv jiný, tak to tak interpretované není,“ odpověděl Mikýř na otázku, co ho tolik překvapilo na rozsáhlé diskusi o videu.

Témata: Shopaholic adel