Úterý 3. prosince 2024, svátek má Svatoslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

easyJet a Spotify se spojují a zvou vás na dovolenou | foto: listen-and-book.com

Posloucháš Lady Gaga? Tak to pojedeš do Portugalska. Spotify dle hudby doporučuje dovolenou

Spotify se v poslední době spojuje s mnoha různými tvůrci. Teď se spojilo s aerolinkou easyJet. Společně vám nabízejí evropské destinace, kam byste na základě vašeho hudebního vkusu měli vyrazit a co u toho poslouchat.
  14:30

Týden s jazzem na Maltě, odpočinková hudba k západu slunce na Ibize nebo rytmy jako z festivalu Primavera v Barceloně. Spotify a easyJet přináší nový koncept „Listen & Book“.

Spojení nízkonákladové aerolinky a největší streamovací platformy přichází s originálním způsobem spolupráce. Vytvořili společně web, respektive microsite, který využívá váš účet na Spotify a analyzuje potenciální místa, kam byste se měli vydat na dovolenou. 

Na web se přihlásíte pod svým uživatelským jménem na Spotify a po chvíli vám nabídne prázdninové lokality, které by mohly korespondovat s vaším hudebním vkusem. Například pokud posloucháte klidnou hudbu, tak vám stránka nabídne víkend v sauně v Helsinkách nebo prozkoumávání botanické zahrady v Amsterdamu. Zároveň k tomu nabídne i hudbu, která by se vám mohla při návštěvě evropských měst líbit. 

Z webu se dostanete i na stránky společnosti easyJet a můžete si tak hned koupit letenky do lokalit, které pro vás algoritmus vybral. Vedení easyJetu si slibuje, že spojení se Spotify pomůže potenciálním zákazníkům objevit nová místa, kam by se mohli vydat a dřív je to nenapadlo. 

Spotify v poslední době přináší i jiné spolupráce. Po velkém úspěchu poslední série Stranger Things se streamovací platforma spojila s tvůrci oblíbeného seriálu. Reagovali tak na dějovou linku, kdy postavám v seriálu mohla život zachránit hudba. A tak se tvůrci spojili, aby zachránili život i vám. 

Nutno říct, že Spotify se tyto kroky z marketingového hlediska daří. Playlisty si lidé fotí a dávají na sociální sítě, což jen zvyšuje povědomí o značce. Podobně, jako to je každý rok v prosinci u Spotify wrapped.