Středa 19. března 2025, svátek má Josef
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Netflix vydal mobilní hru Squid Game Unleashed. Mezi sebou soutěží 32 hráčů, hra je dostupná pro iOS i Android | foto: instagram.com

Squid Game si fanoušci mohou zahrát v reálném životě. Netflix staví speciální centra, kde lidé plní výzvy ze seriálu

Squid Game jako reálná hra? Pro společnost Netflix očividně žádný problém. Vybudovala totiž několik zábavních center, kde mohou fanoušci seriálu zkoušet všemožné výzvy, které museli zvládnout hráči v úspěšném seriálu. Některé hry jsou ale upravené tak, aby nebyly příliš jednoduché. Místo eliminace nosí hráči speciální náramky.
  16:07

Druhá řada seriálu Squid Game boří rekordy a diváci jsou s pokračováním seriálu nesmírně spokojení. I díky úspěchu druhé série se začaly vyrábět všemožné kusy oblečení s tematikou Squid Game, mobilní hry a nyní dokonce vznikají i zábavní centra, kde si lidé mohou vyzkoušet úkoly, které museli hráči v seriálu splnit.

Speciální zábavní centra nechala vybudovat společnost Netflix a zájemci je mohou navštěvovat v New Yorku, Sydney a Madridu. Jejich prostory napodobují temnou a napjatou atmosféru seriálu, návštěvníci mohou procházet chodby, kde hraje ikonická hudba ze seriálu a celou dobu je pozorují růžově oblečení dozorci. Připravené hry ale nejsou o eliminaci, ale o tom, že hráči nosí speciální náramky, které zaznamenávají jejich skóre v různých hrách. Mezi hrami jsou například kuličky, hledání pokladu, paměťové schody, „Červená a zelená“ nebo přetahovaná a vývojáři do některých her přidali i nové prvky. Třeba ve hře „Červená a zelená“ musí hráči překonávat náhodně rozmístěné překážky místo jednoduchého sprintu.

Ve hře „Dokola dokola“ se musí po zastavení hudby dostat na určené místo, aby mohli vstoupit do oddělených místností. Přetahovaná byla také upravená, hráči tahají lana připojená ke speciálnímu stroji a snaží se ho v daném čase vytáhnout co nejvíce. Tato zábavní centra mají název Squid Game: The Experience a podle Netflixu mají za cíl oživit show způsobem, který fanouškům umožní plně se ponořit do světa Squid Game. „Svou identitu jsme vybudovali sdílením působivých televizních pořadů a filmů, které zachycují představivost. Postupem času jsme zjistili, že kouzlo těchto příběhů se neomezuje jen na filmové plátno. Když se zamilujete do pořadu nebo filmu, nechcete se na něj jen dívat, chcete ho prožít, a zvláště když je to Squid Game,“ nechal se slyšet Greg Lombardo, vedoucí živých zážitků Netflixu. Je možné, že se centra Squid Game: The Experience začnou objevovat i v dalších zemích a k tomu by měla dopomoci i velmi očekávaná třetí řada.