Nejúspěšnější seriál platformy Netflix, Squid Game, se dočkal pokračování a druhá řada naprosto ovládla sociální sítě. Ty jsou nyní zaplavené videi, ve kterých lidé mluví o různých zápletkách druhé řady, vytváří speciální videa o konkrétních seriálových postavách a diskutují nad tím, kdo se objeví ve třetí řadě. Začala se dokonce šířit informace, že by se v pokračování úspěšného seriálu mohl objevit Leonardo DiCaprio.
O třetí řadě Squid Game se šířilo tolik informací, že nikdo nedokázal rozpoznat, které z nich jsou pravdivé a které si lidé vymysleli pro vlastní pobavení. To, že by se měl ve třetí řadě objevit herec Leonardo DiCaprio, je podle tvůrců Squid Game nesmysl. DiCaprio se pouze kdysi nechal slyšet, že je velkým fanouškem seriálu, ale nikdo nikdy nezmínil, že by v něm měl být obsazený. Podle spousty lidí je to prý dobře, protože by nezapadal mezi ostatní herce. Opravdu hodně lidí ale zaujala postava bláznivého rappera Thanose, který dodal pochmurné a napínavé atmosféře seriálu ojedinělé prvky humoru.
Právě Thanos se stal jedním z nejvýraznějších postav druhé řady a zároveň zaujal i nespočet žen, které po něm touží. Především Thanos se objevuje ve většině videí, která zaplavila sociální sítě a lidé si jeho přítomnost v seriálu velmi chválí. Mnoho lidí ale vyzdvihuje i herecký výkon Lee Jeong-jaea, který v seriálu ztvárnil roli hlavního hrdiny Seong Gi-huna. „Měl by dostat Oscara za nejlepší herecký výkon v tomto roce. Všichni herci podali neuvěřitelné výkony, ale Seong je prostě nejlepší. Žasnu, jak se dokázal vcítit do své role,“ chválí herecký výkon Gi-huna lidé na sociálních sítích. Druhá řada Squid Game má i svou specifickou skladbu, která hrála při jedné z her, kterou hráči museli zvládnout, aby nebyli zastřelení. I ta se stala námětem spousty videí a někteří lidé si dokonce stěžují, že jim už melodie leze na nervy.
Fanoušky seriálu zároveň velmi zaujalo, že se v módním řetězci Primark objevila pyžama, která byla vytvořená po vzoru oblečení, které nosili hráči v seriálu. V prodejně na Václavském náměstí v Praze je už dokonce tato limitovaná edice pyžama vyprodaná. Druhá řada Squid Game zatím sklízí samou chválu a co se týče sledovanosti, tvůrci si jistě mnou ruce spokojeností. Za pouhé čtyři dny totiž seriál sledovalo 68 milionů předplatitelů Netflixu, což je téměř čtvrtina z celkových 282 milionů předplatitelů. Třetí a zároveň i poslední řada Squid Game má vyjít už letos. Režisér seriálu Hwang Dong-hyuk uvedl, že premiéra by mohla být v létě nebo na podzim. Milovníci Squid Game mají z této informace radost, protože na druhou řadu seriálu museli čekat téměř tři roky.