Středa 4. prosince 2024, svátek má Barbora
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

YouTuber Stejk | foto: IG: @stejkstudioAntiyoutuber.cz

Bude to deset let, co Stejk vydal první video. Jeho tvorba se moc nezměnila

Jakub Steklý alias Stejk začal s natáčením videí v roce 2012. Za pár dnů oslaví jubileum deseti let od prvního videa na YouTube, kde za dobu působení nasbíral přes milion odběratelů. Měl vlastní pořad a několikrát účinkoval v televizi. Stále natáčí a již od počátků se drží stejného obsahu.
  10:09

Youtuber Stejk oslaví 1. prosince desáté jubileum od vydání prvního videa na YouTube. Natáčení se ani po dekádě stále nevzdal. Svůj obsah již od počátku věnuje výzvám, vlogům a informačním videím. Ve svých třiceti letech stále mluví o Pokémonech a sexuálních vtipech pro mládež.

Steklý natočil první video na začátku prosince roku 2012. Jmenovalo se Habaneros challenge a spolu se svými kamarády v něm snědli nejpálivější papričky na světě. Ve tvorbě se rozhodl pokračovat a o půl roku později dosáhl prvního tisíce odběratelů. O další rok později se dostal na hranici sto tisíc a pomalu ho začínalo znát celé Česko.

S dosažením hranice sto tisíc přišly spolupráce s různými značkami i jinými youtubery. Chvíli na to se také svěřil, že jako teenager trpěl anorexií. V roce 2015 skončil se studiem na vysoké škole a začal se naplno věnovat kariéře na sítích. Velké úsilí a snaha se projevovaly na jeho dosazích. Hranice jeho sledujících se blížila k půl milionu a Óčko ho obsadilo do show DOTYKÁČ, ve které představoval nové mobilní aplikace.

Následně vystupoval v pořadu Hrajeme s Alim, několikrát se zúčastnil známého Utuberingu a podílel se na knize Já, Jůtuber. Magazín Forbes ho zařadil mezi 77 nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích. Drží český rekord v počtu týdenních vlogů, ve kterých mluví o svém osobním životě. Hranici jednoho milionu odběratelů překonal v srpnu 2021.

Kromě YouTube se věnuje i Instagramu a TikToku. Na Instagramu ho sleduje více jak půl milionu lidí a sdílí zde fotky ze soukromého života. Společně s Martinem Molnárem má dokonce vlastní podcast s názvem Hype-Cast, ve kterém řeší aktuální témata.

V průměru vydává pět videí týdně a má na nich okolo sto tisíc zhlédnutí. Věnuje se vtipům, zajímavým faktům, či novinkám ze světa Pokémonů. Občas také natáčí vlogy a unboxingy věcí. Již několik let tak drží úspěch svých videí na stejné úrovni. Jediné, co se změnilo, je jejich kvalita. Zatímco první videa točil na mobil či na nepříliš dobrou kameru, dnes se pyšní vlastním natáčecím studiem. Jako téměř každý známý youtuber prodává svůj merch plný oblečení a věcí do školy.

Steklý jakožto influencer spolupracuje i s několika značkami. V posledních instagramových postech propagoval například značku sušeného masa Royal Jerky a halloweenskou party Bloody Sexy Halloween. V posledních letech pak často cestuje a poznává svět.