Není to tak dávno, co známá influencerka Sugar Denny spustila svůj nový byznys s doplňky do domácnosti nazvaný Decor Daddy. I přes kritiku, které čelí téměř celou svou kariéru na sociálních sítích, se její nový obchod setkává spíše s pozitivními ohlasy. Influencerka se netají tím, že některé nabízené produkty nevyrábí sama, ale ve velkém je nakupuje z Číny. Nebyla by to první influencerka, která se rozhodla pro přeprodej zboží z ciziny. Oproti ostatním jsou však její ceny poměrně srovnatelné i s asijskými internetovými obchody jako Temu nebo Alibaba.
Obecně má ceny svých produktů v porovnání s ostatními weby poměrně rozumné. Například pop socket na telefon ve tvaru srdce prodává za devětaosmdesát korun, přičemž podobný se na jiných webech dá pořídit i za stovky korun. Na Temu je cena jen o pár desítek korun nižší. Nejdražší produkt na jejích stránkách je dekorativní polštář „PINK SATIN BOW PILLOW“, který nabízí za téměř sedm set korun. Tento polštář lze na Temu sehnat daleko levněji, existují ale i weby, které ho prodávají za vyšší cenu.
Co však lidi na sítích v poslední době poměrně pobavilo, byla její valentýnská mystery objednávka, kterou měla nabízet za pár desítek korun. Mohly se v ní nacházet produkty v nižších cenových hodnotách až do stovek korun. Z týdne, kdy byl Valentýn, je však Denny měla přesunout na ten následující. Lidé, kteří je chtěli jako dárek, je tak zřejmě mohli darovat až po Valentýnu.
Že mají její produkty být pouze přeprodej, však zdá se mnoha lidem na sítích nevadí. „Ty ceny tak přepálené nejsou, když si vyhledáváte třeba to Hello Kitty zrcadlo, tak stojí velmi podobně, na AliExpressu i více. Zrovna tohle se jí docela povedlo a není to jak klíčenky za dvě stě padesát od DenčaCraft,“ komentuje jedna slečna v diskuzi na Facebooku. „Každý produkt má svého zákazníka. Lidi mají svůj rozum, aby se rozhodli, zda ji podpoří nebo ne. Já si nic nekoupím, ale nebudu od toho odrazovat další. Navíc neprodává konečně nic zdraví škodlivé a nikomu tím neubližuje,“ píše další.