Čtvrtek 16. ledna 2025, svátek má Ctirad
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Přípravy influencerů na Vánoce: Sugar Denny s přítelem zdobí umělý stromek, jiní zase propagují svůj merch

Influenceři o Vánocích většinou sociální sítě zaplaví příspěvky s vánoční tématikou. Ani letos tomu není jinak. Někteří se chlubí ozdobenými stromky, jiní zase sdílejí videa a fotky z vánočních trhů a někteří se chlubí pečením cukroví. Spousta influecnerů ale samozřejmě o sto šest propaguje svůj merch, protože lidé o Vánocích kupují všemožné dárky a merch by mohl být jedním z nich.
  18:33

Spousta influencerů bere Vánoce jako způsob, díky kterému mohou snadno vytvářet videa a vydělávat peníze. Některým tvůrcům vánoční svátky zachraňují kariéry, protože mohou vydávat videa s vánoční tématikou. Mnoho influencerů chce ale samozřejmě na Vánocích vydělat co nejvíce peněz.

Téměř každý influencer zveřejní na profilech na sociálních sítích alespoň jeden příspěvek, který se týká Vánoc. Někteří se například natáčejí při pečení vánočního cukroví a se svými sledujícími sdílí výsledky. Jiní se zase chlubí tím, jak vypadá jejich vánoční stromeček. Tak tomu bylo i v případě influencerky Dominique Alagiy, která se na sociálních sítích pochlubila svým stromečkem. Influencerka Denisa Kouřílková alias Sugar Denny naopak zveřejnila video, ve kterém spolu se svým přítelem stavěla umělý stromeček. Ve videu ukázala celý proces a zároveň řekla, že sestavováním a následným zdobením strávili několik hodin a šli spát až nad ránem. Za toto video lidé Kouřílkovou chválí a píšou, že se jedná o jedno z mála videí, ve kterém se chová normálně. Velká část influencerů se zase vydává na vánoční trhy, kde si většinou kupují svařené víno, punč, nebo nakupují různé vánoční výrobky.

Někteří tvůrci na sociálních sítích ale berou Vánoce jako způsob, jak zbohatnout. Před svátky totiž téměř každý kupuje svým blízkým ty nejrůznější dárky a někteří influenceři proto propagují svůj merch a své produkty. Například youtuber Jon Mariánek, který se vrátil z USA do Česka, aby zde mohlo oslavit Vánoce, nyní skoro každý den vydává video. V každém z nich propaguje svůj merch a proto, že má armádu fanoušků, kteří chtějí mít vše, co Mariánek nabízí, jedná se o skvělý marketingový tah. Samozřejmě také skvěle fungují slevové kódy, kterých před Vánoci influenceři nabízejí mraky. Zájemci o jejich merch a produkty sice nezaplatí původní cenu, ale vzhledem k vyššímu prodeji věcí od influencerů se nabízení slev vyplatí. Mariánek má například tématický název slevového kódu „jezisekmarianek“. Najdou se ale i tací influenceři, kteří nepřidají jediný příspěvek, který se týká Vánoc a 24. prosince pouze přidají příspěvek, ve kterém všem přejí šťastné svátky.