Denisa Kouřílková, na sociálních sítích známá jako Sugar Denny, je jednou z nejpopulárnějších a nejkontroverznějších českých influencerek. Nejdiskutovanější v poslední době jsou především její internetové obchody, kterých měla několik, ani jeden z nich však dlouho nevydržel. Teď připravuje nový, měly by na něm být dostupné plakáty a dekorace.
V listopadu Kouřílková na svém Instagramu zveřejnila prohlášení, že její nejúspěšnější e-shop Sugar Lounge končí. Prý se nepohodla s kolegou a slíbila, že se brzy vrátí s novým projektem. Svým sledujícím své další plány nastínila v úterý. „Já teď pracuju na své nové značce s printama do bytu, plakáty na zeď, chápeme se. Znáte Sugar Lounge, takže víte, jak to zhruba vypadalo,“ popisuje Kouřílková.
@sugardenny nothing but facts was said, also i love my face without makeup #fyp #manifestation #manifestingmethods #manifesting #sugardennysek #sugardennynka #lipfiller #nomakeup ♬ original sound - affirmations for women
V budoucnu by však chtěla do svého sortimentu zařadit i jiné produkty kromě plakátů. „Většinou to budou ručně vyráběné věci v Česku,“ říká Kouřílková. Později však došla k úvaze, že existuje mnoho interiérových dekorací, které se jí líbí a mohla by se k nim dostat tak, že je koupí od velkovýrobce a následně by je mohla přeprodávat. Objevila totiž internetový obchod, který prodává doplňky, které si sama chtěla domů pořídit. Následně si uvědomila, že jsou produkty předražené a že by vlastně mohla podobné doplňky prodávat s nižší marží i ona.
Na druhou stranu prý nechce, aby si její sledující mysleli, že jediné, co dělá, je přeprodávání produktů, které našla na internetu. „Celá ta značka je o tom, že chcete mít hezký domov. Většina těch produktů je navrhovaných českými designéry a jsou ručně vyráběné. Přijde mi ale škoda nedoplnit sortiment o tyhle produkty, které nikde jinde nekoupíte a ke kterým se ani moc nedostanete. Já fakt musela dlouho hledat nějakého spolehlivého dodavatele,“ vysvětluje Kouřílková a přemýšlí, zda jí to za to vůbec stojí. Následně nechala své sledující hlasovat, zda by o produkty měli zájem.
Nedomyšlené nápady
Kouřílková zároveň uznává, že se její nápady mnohdy nesetkají s pozitivní reakcí. „Cokoli co udělám, je prostě špatně. Já už jsem zvyklá, že když něco stoprocentně nedomyslím, tak je to špatně. A na druhou stranu, i když domyslím, nějaké negativní komentáře se objeví vždycky. Nechci vypadat jako někdo, kdo nemá svůj vlastní nápad a musí přeprodávat nějaké blbosti z Alibaby (čínský internetový obchod, pozn. red.),“ popisuje a tvrdí, že zmíněné produkty prodávat nepotřebuje, protože hlavní sortiment budou právě plakáty. Prý však myslí na své fanoušky, kteří by možnost uvítali.
Nutno dodat, že její internetové obchody v minulosti příliš úspěšné nebyly. Nejúspěšnější a nejdéle fungující byl právě zmíněný Sugar Lounge, zaměřený na dekorace do interiéru, stejně jako ten, na kterém teď pracuje. Provozovala ho tehdy s jejím blízkým kamarádem Patrikem Machalou, se kterým se v minulosti nepohodli.
Její nejkontroverznější e-shop byl bezpochyby Ochucený vzduch, o kterém se nezmiňuje. Na něm spolupracovala v létě právě s Machalou a měli společně přeprodávat vaporizéry. Na svých webových stránkách slibovali, že mají zázračné účinky a nejsou zdraví škodlivé. U elektronických cigaret, jednorázových elektronických cigaret, příchutí, e-liquidů a příslušenství je ze zákona zakázáno poukazovat na jejich teoreticky zdraví prospěšné vlastnosti. Mohlo by jít tak o porušení zákona o regulaci reklamy. Po velké vlně kritiky se rozhodli e-shop uzavřít, v provozu byl jen pár dnů. V létě zároveň uzavřela také internetový obchod Sugar Coffee.