V amerických kinech nasbíral projekt 34 milionů dolarů, dalších 16 milionů pochází z mezinárodních trhů. „Její vize přidat k vydání alba i filmový rozměr byla naprostým triumfem. Byl to nádherný dar jejím vášnivým a nadšeným fanouškům, kteří na našich obřích plátnech mohli nahlédnout do zákulisí a poznat víc o The Life of a Showgirl,“ uvedl šéf AMC Theatres Adam Aron, jehož společnost projekt distribuovala. Diváci ocenili zážitek nejvyšší známkou A+ v hodnocení CinemaScore.
Album samotné trhá rekordy, které dříve držela Swift sama. The Life of a Showgirl prodalo 2,7 milionu kopií v USA během jediného dne – více než měla celotýdenní bilance jejího předešlého alba The Tortured Poets Department. Na vinylech se prodalo neuvěřitelných 1,2 milionu kusů, čímž překonala i svůj vlastní rekord.
Na Spotify překonala album hranici šesti milionů předuložení a stalo se nejstreamovanějším albem roku během prvních 11 hodin. Píseň „The Fate of Ophelia“ se stala nejstreamovanější skladbou v historii platformy během jediného dne. Rekordní čísla hlásí i Amazon Music a Apple Music.
Ve Velké Británii prodala Swift během tří dnů 304 000 kopií, čímž překonala nejen své předchozí projekty, ale i všechny letošní konkurenty. Jediným, kdo ji zatím v dekádě předčil, je Ed Sheeran se svým albem Divide z roku 2017.
Tematicky album zachycuje období z evropské části její Eras Tour a vznikající vztah s hráčem amerického fotbalu Travisem Kelcem, s nímž nedávno oznámila zásnuby. Kritici se shodují, že The Life of a Showgirl je kombinací euforie, ironie a osobní výpovědi. Variety ho označil za „nakažlivě radostné“, zatímco Financial Times mu vytkly, že „postrádá jiskru“.



