„Dneska bych chtěla vystajlovat tuhle košili,“ začíná video šestnáctiletá Vivi. Kdo by čekal, že si košili oblékne klasicky tak, jak jsme zvyklí, ten by se pletl. Vivi si košili oblékne jako sukni, rukávy nechá vlát kolem sebe. Jindy si obleče zářivě růžové punčocháče s barevnými očky, které doplní oversized trikem a odvážným makeupem. Prostě vždycky něčím z oblečení šokuje.
Její TikTok je poměrně šílený, ale sledující ho milují. Nebo alespoň milují o něm diskutovat. „Hej já třeba nedokážu odhadnout jestli si dělá prdel nebo ne,“ píše jeden z komentujících. „Vůbec nechápu, jestli v tom i chodíš ven...,“ dodává další. Takové komentáeř jsou pak prakticky pod každým videem.
Sama Vivi, ccelým jménem Viktorie Valentina Hanáková, na komentáře nereaguje. Občas si z nich jen dělá legraci, jako třeba když jí někdo napsal, že brzy bude za módu brané i to, když se někdo obleče do pytle na odpadky. „Dneska uděláme fit jenom s pytlema na odpadky,“ říká a přesně to udělá. Jeden pytel jako sukně, další jako triko, nechybí ani kapuca, rukávy a taška. Všechno jen z odpadkových pytlů. „Not gonna lie, máš talent,“ píšou komentáře.
@viktorievalentina Odpovědět @zigovasara22 ♬ Trash - P.M. AJ
Sama Viktorie dle svých slov studuje uměleckou školu, zaměřenou právě na módní návrhářství, což se v jejich outfitech často odráží. K tomu se ještě věnuje modelingu pro Pure Model. Její TikTok ale začíná fungovat víc než dobře. Za posledních pár týdnů sledující narůstají po tisících, teď jich má víc než padesát tisíc. Ale co víc, u videí už má téměř dva miliony likes. „Nejsem jediná z rodiny co je tak kůl, ale narozdíl od nich mám fame na tiktoku,“ píše sama o sobě, možná trochu ironicky.
Její profil potvrzuje hned několik pravidel, jak se dostat k úspěchu: natáčí hodně pravidelně, nová videa s novými šílenými outfity přibývají prakticky každý den. A zároveň právě i šokuje. Když si myslíte, že podivnější oblečení už nepřijde, obleče si na hlavu ve třiceti stupní pletenou kuklu, doplní ji bláznivou taškou a jde ven. K tomu streamuje, je lidem blízko. A úspěšný TikTok, který určitě ještě dál poroste, je na světě.
Zároveň potvrzuje i to, že pro úspěšný TikTok už v dnešní době prakticky nepotřebujete Instagram. Tam ji sleduje lehce přes osm tisíc lidí, je na něm mnohem umírněnější, ale zároveň mnohem míň spontánní a osobitá. Což je to, proč její TikToková videa nyní boří for you page nejednoho českého uživatele.