Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek

TikTok summit. | foto: ttsummit.cz

Byl TikTok summit jen reklama na kurz za 200 tisíc? Fanoušci jsou zmatení

Tiktokový summit Kid Ajvna a jeho přítelkyně Lery je u konce. Celý týden dvojice zásobovala své sledující rozhovory s osobnostmi z českého TikToku – například s učitelkou Klárou Russo, pořadatelem Clash of the Stars Tomášem Le Linhem a dalšími. Na závěrečném workshopu pak Ajvn a Lera přestavili další plán. Jak uspět na TikToku za deset týdnů. Program nacenili na bezmála 200 tisíc korun.
  14:53

Týden tiktokového summitu v režii Kid Ajvna, tedy Ivana Kloce a jeho partnerky Lery, je u konce. Tedy, zdálo se. Smyslem summitu, který probíhal online, bylo, že každé video bude veřejně dostupné pouze čtyřiadvacet hodin. Celý týden vyvrcholil v neděli, kdy Ajvn a Lera pořádali závěrečný workshop.

Od workshopu by se dalo čekat, že na něm bude možné s přednášejícími interagovat. Zde tomu tak však nebylo. Celý workshop má necelou hodinu a půl a vypadá asi tak, že oba pořadatelé summitu sedí v Ajvnově podcastovém studiu, kde si povídají o jednotlivých hostech a rozebírají jejich cestu. Zároveň se baví o českém TikToku obecně. Video mělo být dostupné pouze v neděli, v úterý však od Ajvna a Lery přišel všem, kteří se zaregistrovali, e-mail, ve kterém je celý závěr znovu odemčený. „Napsalo nám spousta lidí, že nestihli poslední den Tik Tok Summitu. A my jsme se rozhodli, že by byla škoda si to nechávat pro sebe,“ píšou pořadatelé v mailu. Odkaz vás pak odkáže na stránku, kde je video na dalších pár hodin otevřené.

Když však po webovce zascrollujete o něco níž, narazíte na zajímavost. Ta se ostatně skrývá i na konci samotného workshopového videa. Workshop sice přinesl jakési shrnutí, díky kterému není pro mnohé lidi třeba sledovat všechna videa, na závěr ale přichází s nabídkou. Ajvn a Lera měli vymyslet ještě další program, který pomůže každému, kdo bude chtít, se proslavit na TikToku. „Jedna věc je mít útržkovité informace a skvělé tipy. Jiná věc je uvést je do praxe. I když víme, že byste to zvládli poskládat sami, protože jste šikovní, není na to čas,“ začínají uvádět svůj kurt Ajvn a Lera s tím, že jim trvalo se na sítích proslavit zhruba dva roky. S jejich kurzem by to lidem mělo dle jejich tvrzení trvat maximálně pár týdnů. Čekat dva roky na úspěch se dle nich nemusí vyplatit i proto, že situace bude tou dobou už úplně jiná, tvůrců na sítích bude mnoho a bude těžší se proslavit.

„To, co jsme udělali s Lerou, je, že jsme myšlenkám dali přesný řád a osnovu. Tak, abyste mohli celý postup vzít a aplikovat ho v praxi,“ pokračuje Ajvn. Dvojice vymyslela programy, kterým říká TikTok Mastery, dva – jeden pro influencery a druhý pro firmy.

Program za 200 tisíc

Program má vyjít na deset týdnů a má několik částí. Naučit by měl třeba to, jak si nastavit profil, další část programů řeší obsah. Tedy jak produkovat videa, která mají virální potenciál. Dvojice láká i na vybudování fanouškovské základny s tím, že dá účastníkům kurzu možnost zkopírovat jejich vlastní tipy, díky kterým si dohromady přišli na víc než půl milionu sledujících. Obsah celého balíčku je ale ještě větší. Například radí, jak se stát na TikToku slavný i jako introvert, co vlastně vůbec nechce být na kameře, či má prozradit, jakých dvacet témat na sociální síti rezonuje nejvíc.

Logicky však kurz není zdarma. Každou jednu položku Ajvn a Lera nacenili a dostali se k poměrně astronomické částce 190 500 korun. Jenže jako je to u nich už zvykem, do úterní půlnoci nabízí slevu, kdy kurz vyjde na necelých deset tisíc korun. Celý balíček nejvíc prodražily programy a nástroje aplikace Social Sprinters. To je platforma Tomáše Mužíka, která nabízí firmám a jednotlivcům nejrůznější aplikace na vylepšení sociálních sítích – má nástroje na zavedení soutěží, hodnocení produktů či třeba možnost adventního kalendáře, která je pro nejrůznější byznysy s marketingového hlediska před Vánoci důležitá. Cílem aplikace je zkrátka udělat z běžného návštěvníka webu a sítí platícího zákazníka.

Co vše obsahuje kurz?

O to stejné se ve svém programu snaží i Lera a Ajvn. Reakce některých sledujících jsou však rozpačité. „S přítelkyní jsme se na to docela těšili, řadu z těch, co měli na summitu mluvit, sledujeme a bavíme se u jejich obsahu. Čekali jsme teda ale něco trošku jiného, než jen rozhovory přes nekvalitní webkamery. Nejvíc nám chyběla nějaká větší možnost se do toho celého jako diváci zapojit,“ řekl redakci antiyoutuber.cz sledující Tomáš. „Na posledním díle summitu nám to ale dalo trošku smysl, celé nám to přišlo jako reklama na ten kurz, co oznámili. Za ty peníze mi to přijde zbytečně drahé,“ dodal.

Stejně jako u nabídky summitu, kdy bylo možné si všechny rozhovory zakoupit za zvýhodněnou cenu, je i tady sleva časově omezená. Za necelých deset tisíc bude pouze do úterní půlnoci. Zda pak bude za plnou cenu či se sleva jen sníží, zatím není jasné. Celý summit redakce antiyoutuber.cz sledovala, abyste vy nemuseli. Zítra vydáme další text, který podrobněji zkoumá jednotlivé přednášející.

Témata: Kid Ajvn