Neděle 19. května 2024, svátek má Ivo
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Influencerka Trisha Paytas | foto: instagram.com/trishapaytasbackup

Influencerka měla porodit reinkarnaci královny. Teď se vrací s kosmetickou značkou, která pálí obličeje

Americká influencerka Trisha Paytas se po více než roce vrací se svou řadou produktů péče o pleť. Fanoušci jsou však rozhořčení. V minulosti totiž její produkty dostávali rozbité. Zároveň se objevilo několik případů, kdy si fanynky stěžovaly na chemické popáleniny.
  15:15

Mnoho influencerů se snaží mimo sociální sítě prorazit i jinde. Nahrávají podcasty, prodávají pizzu, zápasí v bojových sportech nebo prodávají různé produkty. Někteří z nich si zakládají například své kosmetické značky, pro což se loni rozhodla i americká youtuberka Trisha Paytas. Teď se po více než roce s kontroverzní řadou péče vrací zpátky a fanoušci nejsou nadšení.

„Překvapení! Moje kolekce produktů péče o pleť se vrací příští týden a vše je nové a vylepšené. Máme tolik skvělých produktů,“ popisuje Paytas nadšeně na svém Instagramu. Je prý vděčná a těší, že konečně svým fanouškům bude moct vrátit zpět jejich oblíbené produkty. „Ano, já se taky moc těším, protože ty předchozí rozhodně nebyly naprostý propadák,“ píše ironicky jedna ze sledujících.

Paytas své první produkty péče o pleť uvedla v červnu 2021 ve spolupráci s americkou společností Glow Skin Enhancement. Když uvedení oznamovala, zveřejnila propagační video, kde popisovala, jak jí jednotlivé produkty změnily život. Zároveň však na sobě měla velké množství make-upu a pravděpodobně vyhlazující filtr na obličeji.

Sledující propagační video od začátku kritizovali. Paytas dlouhodobě otevřeně mluvila o problémech s akné a používala chemický peeling, který jí údajně pomáhal. Proto si fanoušci mysleli, že je přinejmenším zavádějící tvrdit, že jí její kosmetické produkty změnily život.

@sarastrohschein @trishlikefish88 #trishapaytas #fyp #fypシ #fml #trishskin #SHEINcares #omg #cute ♬ original sound - Sara Strohschein

Po několika měsících se začaly objevovat na sociálních sítích první negativní reakce. Někteří uživatelé, kteří použili jeden z produktů nové kosmetické značky, tvrdili, že jim způsobil chemické popáleniny. „Právě jsem mluvila se svou dermatoložkou a musím k ní okamžitě na prohlídku. Podívejte, co mám na obličeji,“ popisuje jedna z uživatelek a ukazuje popáleninu na nose. Její případ nebyl ojedinělý a Paytas produkt následně z e-shopu odstranila.

Mnoho zákazníků si také stěžovalo na balení produktů, dostali je totiž rozbité. Některé produkty do balíčku vytekly a jiné měly jinak porušené obaly. „Zaplatila jsem tři sta dolarů, aby mi přišel balík plný krému. Nic z toho se nedá použít, co to má znamenat,“ popisuje rozhořčeně jedna z uživatelek TikToku. Podobně nespokojených zákazníků byl nespočet a ač mohla balík porušit přepravní společnost, ani to nepomohlo zlepšit reputaci nové kosmetické značce.

@janeyy_babyy Why did it come like this !?! @trishlikefish88 #trishaskin #trishaskincare ♬ original sound - JANEE

Loňské září Paytas všechny produkty stáhla a žádné nebyly až doteď k dispozici. Někteří fanoušci se těší, většina reakcí je spíše negativních. „Trisho, prosím tě, tohle už fakt ne. Sleduju tě ráda, naposledy to byl ale velký průšvih,“ píše jedna z fanynek. Zároveň mnoho z nich zajímá, jak to dopadlo s zákazníky, kteří si stěžovali na chemické popáleniny.

„Mnohem lepší bylo, když jsme řešili, jestli její dcera není reinkarnací královny Alžběty,“ dodává jeden ze sledujících. Po smrti britské královny se totiž na sociálních sítích objevily konspirační teorie, že by dcera Paytas mohla být její reinkarnací. Měla se totiž narodit ve stejný den, jako královna Alžběta.