Erik Meldik byl dříve spolu s Čeňkem Stýblem součástí populárního youtuberského dua ViralBrothers. Poté, co se jejich cesty rozdělily, se začal soustředit hlavně na svou kariéru na platformě společně se svou partnerkou Dominikou Šťovíčkovou. Mezi fanoušky si vybudovali slušnou reputaci tím, že sdíleli svůj život v zahraničí, či například různé luxusní dovolené. Nedávno se však kvůli Meldikovým zdravotním komplikacím museli vrátit zpět do Česka. Od té doby na svůj YouTube kanál žádné nové video nezveřejnili a přesunuli se spíše na Instagram a do světa podnikání.
V poslední době se Meldik s partnerkou mezi lidmi na sociálních sítích netěší příliš velké oblibě. Sledujícím vadí, že se podle nich až příliš snaží fanoušky nalákat na platformu Herohero, za kterou si účtují měsíční předplatné devět eur. Jejich profily jsou navíc plné různých propagací, převážně jejich vlastních produktů, kterých influenceři neprodávají zrovna málo. Nedávno na svém Instagramu oznámili, že chystají velké odhalení. Ačkoliv se snažili celou věc prezentovat tajemně, lidem na sítích bylo hned jasné, že se pravděpodobně jedná o další produkt. A měli pravdu. Na webu grizly.cz začali prodávat svůj adventní kalendář za téměř tisíc pět set korun.
Vzhledem k obsahu adventního kalendáře, který influenceři prodávali již dříve, připadá lidem na sociálních sítích cena téměř patnáct set korun příliš vysoká. „Kupovala jsem ho před dvěma lety. Čekala jsem velké balení, ale byly tam jen malinké skleničky. Myslím, že to bylo pětadvacet až padesát gramů, nejsem si jistá. Takže patnáct set je opravdu dost,“ píše jeden z lidí v diskuzi na Facebooku. Adventní kalendář však není jediná věc, kterou influenceři prodávají. Na stejném webu nabízí také různé ochucené krémy, kaši, ořechy, bonbony, či alkohol. Mají dokonce i vlastní značku náušnic ze stříbra, zlata a chirurgické oceli.